Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vappumenu
28.04.2008 |
Lihapullat, nakit, salaatit, dipit, sipsit ja simaa munkkien kera.
Yllätyitkös? :DDDDD
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis sehän on makukysymys mistä tykkää. Minun ystäväpiiriin kuuluu paljon erillaista tallaajaa. Isäni puolelta paljon tuttavia jotka ovat näitä herrasväkeä hienoista piireistä ja mieheni puolelta myös. Minun puolelellani on paljon näitä tavatallaajia.
Menut on laidasta laitaan ollut kun olemme mm. vappua vietetty joka vuosi eripaikassa. Yksikin hienosto rouva viime vuonna minulle avautui kuinka hän vihaa sitä että pitää tehdä vappujuhliin menu viimeisen päälle vaikka hän ihan mielellään söisi vain nakkeja ja perunasalaattia. Siellä oli sillihyydykkeitä, oli jotain ihmeellistä salaattipizzaa(mitä lienee), kasvispyörykyitä jossain ihme kastikkeessa jne. jne. Menu oli niin ihmeellinen että itse en löytänyt sieltä kun yhden herkun mitä söin. Vaikka yleensä pidän ihan kaikenlaisesta ruoasta ja pikkupurtavasta. Lapset söivät sitten vain vihreää katkarapusalaattia kun heille ei mitään muuta ollut tarjolla. Yksi vuosi oli kanssa tälläinen todella erikoinen menuu, olihan se vaihtelua ja hyvää oli, mutta kyllä me mentiin mäkin kautta sit kotiin. =) Tänä vuonna teen itse kotiin aika monipuolisen menuun(jotain hienoa ja jotain hyvin arkista mutta herkullista).
Miksi pitää teidän tapella tälläisistäkin asioista? Minusta nakit, perunasalaatti, sipsit, dibit on ihan yhtä juhlavaa ja hyvää tarjottavaa kun sillihyydykkeet, mädit jne. Jos joku syö viimeisen päälle terveellisesti vuoden muut päivät niin on vähintäänkin sallittua vetää ihan niitä broiskupullia sitten vappuna. ;)