Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOTILOT ***vkot18-19***

28.04.2008 |

Meillä perusviikko takana.Mies oli taas yhden päivän reissussa ja jospa nyt ei lähtisi..olin kyllä aika kiukkunen kun aina tuntuu olevan jotain..mutta jospa se tästä=)Meillä ei poju vielä kävele,kiipeää ja tukea vasten kyllä menee ihan liiankin kovaa=)vesirokkorokote annetaan ens viikolla,onko kukaan muu ottanut sitä..pelottaa vähän tuleeko oireita,mutta pelottaa että poika saa rokonkin kun ainakin noilla isommilla se oli tosi rajuna aikoinaan..

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen yrittämässä muutaman rivin kirjoittaa tänne, mutta ei vielä silloin pelittänyt nämä uusitut sivut, mutta nyt näyttää toimivan taas. Mitäs olette mieltä uudistuksista? Minusta nämä ovat ihan ok, vähän vaan totuttelua kaipaa.

Huiskutin kyseli vesirokkorokotteesta. Minä olen sitä miettinyt, mutta toistaiseksi on jäänyt hommaamatta. Meille ei kukaan lapsista ole onnistunut sairastamaan rokon rokkoa; ei edes vauvarokkoa. Siksi olenkin miettinyt, että pitäisi varmaan hommata rokotukset vesirokkoon ennen kuin taas töihin palaan, koska siinä on sitten työnantajankin kärsivällisyys koetuksella jos kaikki kolme peräperää sairastavat vesirokkoa ja useinhan se kiertää sitten koko porukan kerralla. Paljonkos se rokote muuten maksaa?

Osaavatko teidän n. 1 vuotiaat jo osoittaa mieltään? Meillä nimittäin kolmonen on alkanut kiukkumaan aika lahjakkaasti jos kaikki ei mene niin kuin neito haluaisi. Heti tulee kiukkuhuuto jos jostain kieltää tai hakee pois. Osaapa tuo käyttää kiukkua aseenakin isompia vastaan: jos isommat eivät halua antaa jotain lelua niin neitokainen täräyttää pyllyn lattialle ja KARJUU. Yleensä karju johtaa siihen, että typy saa tahtonsa läpi, "kun se muuten huutaa". Olen yrittänyt sanoa isommille, ettei tarvitse/saa aina antaa kaikkea, vaikka kolmonen huutaa, koska muuten siitä tulee kohta melkoinen siskojen jyrääjä, mutta "kun se haluaa". :|

Taas on äiteellä kahvinaika....

adalat

Vierailija
2/25 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote maksaa n.70e kävin tänään kysyy sen apteekista..meillä oli rokko kun esiko oli 3,5-vuotta ja kakkonen 6kk..2viikkoa olin vaan neljän seinän sisällä lasten kanssa=(Ja oon lukenut että rokko on paha jos iso atooppinen ja sehän meidän pojulla on=/

meillä poika on tosi uhmakas ja saakin kohtauksia harvase hetki..ja pirun sinnikäs on eli vaikka 10kertaa otat pois jostain niin ei kun raivolla yrittää sinne koko ajan uudestaa..yleensä on raivon kohteena portaat,koska haluis niitä kiivetä eli joka kerta kun joku menee portista ylös poika saa raivarit jos ei pääse kiipeämään..ja kun kakkonen juoksee 10min sisään kolmatta kertaa yläkertaan ja mä yritän tehä ruokaa ja poika raivoaa niin voitte kuvitella että äitin pinnaa pikkasen kiristää=)

mutta nyt poju nukahti pihalle ja meen itekkin hetkeksi petiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää näistä uusista sivuista yhtään. Ehkä siitä syystä, että olen nyt monta kertaa kirjoittanut pitkän liirumlaarumin, niin jostain syystä on aina hävinnyt kirjoitus jonnekin, pöh.

Meillä kuopus on kanssa alkanut osoittaa mieltään... Mutta on toisaalta kauhean kiltti, eli kun jostain kieltää, niin hän kyllä uskoo kerralla!? Kauhea sydäntäsärkevä itku siitä alkaa ja harkittu maahan heittäytyminen. On aivan kuin isoveljensä aikanaan, eli helposti uskovaa tyyppiä, mutta ei sentään ihan purematta niele... Keskimmäinen lapsista oli sellainen, että kun jostain kielsi, niin se sitten kanssa kokeili sitä samaa temppua ainakin kymmenen kertaa, että onko se ihan oikeasti EI. Meilläkin isosisarukset antavat helposti siskolleen periksi kaikessa, isoveikka just pari päivää sitten perusteli lelun antamista, "kun sillä on niin nätti naamakin". Heh...

Meillä on sitten tehty päätös, että nelonen on tervetullut heti, kun viisaudenhampaan poistosta on selvitty! Ihanaa, en malta odottaa, vaikka eihän tässä ole kuin yksi tai kaksi kiertoa välissä. Mulla on muuten kierto ihan sekaisin, 23-26pvää on kierto, kun se ennen oli poikkeuksetta 28-29 päivää. Mutta onpahan aina aikaisemmin/useammin tärppipäiviä =)

Me lähdetään miehen ja Pepin kanssa laivalle. Miehelle tuli kai "annoskateus" kun hehkutin oman risteilun intianruokia, niin varasi meille risteilyn ja pyysi omia vanhempiaan hoitamaan vanhempia lapsia sillä aikaa... Aika kivaa, ja mies lupasi kiltisti lähteä mun kanssa Tukholmaan ihan vaan soppailemaan ;o) Mies kun on aika museofriikki, niin se on iso myönnytys. No, toisaalta, me ollaan Tukholmassa maanantaina, ja aika monet museot ovat maanantaisin kiinni...

Ainiin, nyt Peppi sitten konttaa, eli kesän kuukausina varmaan alkaa kävelemään... Toivottavasti tämä kirjoitus tulee nyt perille!!

Vierailija
4/25 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää sivut oikein tahdo toimia.. äskön kirjoitin pitkän pätkän ja minne lie meni sekin viesti!!??

Taapero-keskustelut ei aukee ollenkaan!!!!??

Pääseekö joku muu sinne??

Kirjoitan kuulumisia myöh. jos onnistun saamaan viestin näkyviin!

mammutti ja Peetu

Vierailija
5/25 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pistettiin pojalle tänään se rokote=7jännityksellä odotan tulee ko oireita.Nyt ainakin kiukkuaa sängyssään kun ei halua nukkua vaikka ihan puhki.

mammutista kuulisin mielellään lisää.Itteenikin ärsyttää kun pitkät rivit oon raapustanu monta kertaa ja sit häviää taivaan tuuliin..ei jaksa uudestaan kirjoittaa=(Pojan tukihakemus viljaallergiaan ja atoopiaan viipyy kelassa,menee hermot..soitin ja kuulema ehkä ens viikolla saattaa jo tulla päätös..nyt reilu 2kk ollu hakemus niillä..nuo gluteenittomat jutut on ihan kauheen kalliita=(ja kiva jos jotain tukea saisi..joka penni tarvittaisiin.

hääkutsut on laitettu ja näillä näkymin on aika moni pääsemässä juhlimaan kanssamme=)nyt vaan pitäs lähtee etsimään itselleen joku kiva mekko yms..

Mutta syön ja sitten kantelemaan poikaa jos ei kerta ala nukkumaan..huokaus

Vierailija
6/25 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan luulin, että noi hymiöt näkyis viestissä saman näköisenä kun ne on tuossa valikossa...

Höh!!

Vierailija
7/25 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada nyt viestin perille.. :x

Elikkäs täällä toivun reisivaltimon ohitusleikkauksesta, joka tehtiin 29.4, mukavasti vapun alla ja vappu meni tietysti sairaalassa!

Kovin oli vaikea leikkaus ja yllätyksiä oli tullut kirurgeille vastaan, mutta jonkunlaisen suonen ne oli saanut rakennettua proteesista pilalle menneen tilalle.

Leikkaushaava on inhottavassa paikassa; mahasta nivusen yli reiteen, yhteensä n. 20cm pitkä. Ja hirmu kipeä! :(

No, mut se siitä..

Huiskutinko on menossa naimisiin!!??

Paljon onnea teille!! :D

Voi, kun minäkin pääsisin joskus... Josko ensi kesänä olis meidän vuoro ?...!!

Peetu on ollut kevään hoidossa päiväkodissa, mutta nyt jäätiin kotiin kun mulla on kuukauden sairasloma ja työsopimus ehtii loppua sillä aikaa.

Pidetään kesälomaa ja katsellaan syksyllä taas uusia työkuvioita.

Kovasti juostaan ja kiipeillään joka paikkaan, varsinainen apina on tullut tuosta meidän taaperosta!

Matkii myös paljon toisten tekemisiä. Ymmärrettäviä sanoja on vasta muutama;

Äiti, anna, tätä

Noilla tosin pärjää aika pitkälle, kun sanat yhdistää lauseeksi; Äiti anna tätä !!

:)

Omaa höpötystä tulee kyllä sitäkin enemmän, ei voi hiljaiseksi kutsua meidän poikaa.

Pihaa pitäis kesällä vähän kohentaa ja pientä pintaremppaa tehdä sisällä ainakin vessaan..

Toivon mukaan saadaan kaikki tehtyä!!

Palailen taas asiaan, nyt on mentävä huilimaan hetkeks!

mammutti ja Peetu 1v 2kk

Vierailija
8/25 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkelmia ollut juu tän palstan kanssa, mutta koetan saada nyt viestin näkyviin...

Ekaksi Anttusantulle tsemppiä vauvapuuhiin ;)

Meillä aletaan pikkuhiljaa valmistautua Nean 1v synttäreihin. (30pv) Saas nähdä ketä tulee. Kummit ainakin. On niin helppoa järjestää vielä tuon ikäiselle juhlia. Riittää kun on vieraita ja sillä selvä. Esikoinen täyttää lokakuussa 4v niin sitten täytyy jo vähän miettiä teemaa jne.

Töissä on ollut nyt kevyempää kun vähensin niitä työpäiviä. 72h/ 3vkoa ja tuntuu kyllä ihan tarpeeksi olevan. Kotona kun odottaa aina "toinen työpäivä".

Oma vointi on kyllä vieläkin tosi väsynyt. Huono olo on onneksi helpottanut ja joskus vaan kuvottaa kun on jättänyt syömättä ja verensokeri laskee. Liikkeitäkin olen tässä viimesen viikon tuntenut. Ihanaa.

Mukavaa viikkoa kaikille!

AIHA ja tähtönen rv 13+3

Vierailija
9/25 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,me mennään elokuussa naimisiin ihan maistraatissa vaan mutta hääyö hotellissa ja sitten juhlitaan ystävien kanssa kotona=)Häämatkalle lähtään ensi talvena New Yorkkiin=)odotetaan et poju vähän kasvaa niin sitten pärjää paremmin muutaman yön ilman meitä.Ollaan oltu yhdessä kesällä kolme vuotta ja alusta asti on ollut selvää että naimisiin mennään..onneksi en ollut edellisen miehen kanssa naimisissa,siitä olisi tullut likainen ero...Nykyinen suhde on ihan erillainen ja toivon tietysti että loppuun asti yhdessä eletään=)Rokotuksesta ei oireita ainakaan vieJakasan aina ihmetellä tuota Aihan jaksamista,mulla on kolme lasta ja vaikka isot ikäerot oon silti ihan puhki lastenhoidosta ja kotitöistä..ja en ees töissä ole..keksikää mulle joku harrastus=)Pakko ois jotain keksiä vastapainoksi kodille,mutta oon niin laiska lähtemään mihinkään..ja sit turhautuneena kiukkuan kotona..

Vierailija
10/25 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit kun väsyttää. Meille on tytöille iskenyt kevätflunssa ja viime yö meni ihan heräilyksi. *haukotus* Vähän suoraan sanoen v-tuttaa kun tämä flunssa on äitenpäivätuomisia anoppilasta. Siellä oli miehen sisko perheineen eikä sitten tullut pieneen mieleenkään taas heille ilmoittaa, että heidän lapset ovat kamalassa flunssassa: toisella keuhkoputkentulehdus, johon olivat vasta lauantaina hakeneet lääkkeet (eihän se nyt enää tartu kun on antibiootti päällä. On joo tosi "päällä" kun edellisenä iltana vasta kuuri aloitettu) ja kuumetta ja toisella kuumetta ja räkä poskella. Tosi kiva. En kyllä olisi itse viitsinyt lähteä kipeiden lasten kanssa äitienpäivää viettämään ja ainakin olisin ilmoittanut toisille lapsellisille, joiden tietäisin olevan tulossa. Eihän näiltä tietysti voi välttyä, mutta en nyt varta vasten olisi lähtenyt tautia hakemaan jos olisin tiennyt.Olipas kiva kuulla mammutistakin. Itse olen joutunut töissä touhuamaan noiden verisuonileikattujen kanssa ja monesti olen miettinyt, että ei enää paljon hankalammassa paikassa haavat voisi olla ja monesti ovat tosiaan aika pitkiäkin. Toipumisia!Olin muuten viime viestissä vähän turhan positiivinen näitä uudistuksia kohtaan. Tai ihan ok nämä sivut olisivat JOS NÄMÄ TOIMISIVAT!! Aivan peffasta kun nämä keskustelut eivät toimi! Tilttaavat paljon useammin kuin vanhat sivut. Ja minäkin kuvittelin, että nuo hymiöt näkyisivät viestissäkin tuollaisina värillisinä...Mitähän virkaa niilläkin tuollaisina on?Kävin muuten töissäkin anomassa lisää hoitovapaata. Vuoden laitoin lisää eli työt kutsuu syksyllä 2009. Syksyllä siksi, että silloin on hoitopaikkoja paremmin tarjolla. Vähän tylsää kun joutuu miettimään noitakin, koska muutenhan olisin voinut olla hoitovapaalla vielä reilun puolivuotta kauemmin. adalat

Vierailija
11/25 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan hirmu väsynyt =( Seinät kaatuu päälle. Olen ite viime torstaista ollut kovassa kuumeessa ja äitienpäivänä sain antibioottikuurin keuhkoputkentulehdukseen... Meillä on kaikki paitsi isäntä olleet enempi tai vähempi kipeinä, ja tänään vein kaikki kolme lasta päivystykseen. Korvatulehdukset esikoisella ja kuopuksella (TAAS, voi p***kele!) ja keskimmäinen lapsista noin niinku muuten vaan 39 asteen kuumeessa neljättä päivää. Voi kestää pitkäänkin, jos on influenssaa. Kysyin omasta kuuristakin, kun tuntuu ettei tehoa, mutta vielä pitää odotella... Rajuudesta päätellen olen sairastanut influenssaan kuten sitten lapsetkin ja nyt parannellaan jälkitauteja! Yöt meillä menee hyvin, kaikki nukkuvat hyvin -mikä on päiväseltään ajateltuna outoa kun ovat tosiaankin kipeitä. Päivystävä lääkäri kirjoitti muuten sunnuntaina miehelle ma-ti saikkua kun kuuli, että olen kotiäitinä pienille lapsille! Mahtavaa, sentään sain pitää apua alkuviikon. Ei mulla onneksi enää ole kuumetta...Adalat: Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka ehdointahdoin lähtevät liian aikaisin liikkeelle sairaiden lasten kanssa/vähättelevät tauteja! Mäkin kerran kysyin kaverilta, että kun teidän Paavo on ollut kipeänä, niin kannattaako tulla. "Ei se enää ole kipeä, tulkaa vaan!" ja arvaa kun mentiin sinne, niin pojalta valui niin keltaista paksua räkää ja silmät valui että huh huh. Vähänkö mä kihisin kun olin vienyt kolme tervettä lasta sinne, ja olin vielä kysynyt että onko kipeänä... Et ymmärrän oikein hyvin sun ärsyyntymisen.Mammutti: Aika hurja tuo sinun leikkaus, auts! Pikaista paranemista!AIHA: Ihanaa, että niskapoimu-ultrassa oli kaikki hyvin, aina yhtä sykähdyttävää nähdä uusi elämä kasvamassa =) Nyt en enää muista mitä muuta piti kirjoittaa, mutta toivon, että tämä kirjoitus ei häviä bittitaivaaseen....

Vierailija
12/25 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sairastelijoile!!tuoreessa muistissa on tuo meidän talvinen korva/oksentelukierre..Muakin suunattomasti ärsyttää kun tuodaan sairaita lapsia kerhoihin yms..paksu räkä valuu ja yskivät koko ajan.Meillä käytettiin tuota kakkosta yx ilta lääkärillä ja oli korvat kipeet,lääkäri vaan sano et nyt saa lääkkeet ja huomenna kerhoon..en vienyt kun muuten yski ja nenä valui..Meillä pojat imasee heti kaikki taudit jos joku henkäseekin niihin päin=/

Vierailija
13/25 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ärsyttävää kun kappalevälit ei näy noissa viesteissä vaan ihan ihan sujuvasti yhtä pötköä koko kirjoitus. Saiskohan ne tämän palstan joskus kuntoonkin?

Miten anttulin ipanat; joko alkaa tauti helpottaa? Meillä kaikilla valuu räkä vielä pitkin naamaa. Täytyy toivoa, että viikonlopun aikana helpottaisi kun ensiviikolla olisi esikoisella kevätretki kerhossa. Sitä on niin odotettu, että tosi harmi jos menee ohi. Meillä muuten mies sai keuhkoputkentulehduksen ja on nyt antibioottikuurilla. Minä olen taas ainut, jolla ei ole mitään. Yleensäkin olen kyllä tosi vähän sairaana, joten ei ole yllätys jos tältäkin taas vältyn.

Hyvää viikonloppua kaikille! Toivottavasti säätkin tästä pikkuhiljaa paranisivat.

adalat

Vierailija
14/25 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan jotakuinkin jo terveenä. Mulla on vikaa päivää kuuri, ja kauhea nuha vielä, mutta kaipa se siitä. Lapsetkin alkaa olla terveenä! Täällä on asukasyhdistyksen järjestämät kevätpäivät tuossa vähän matkan päässä, niin kävellään sinne ihailemaan paloautoa. On siellä muutakin ohjelmaa =) Mukavaa päästä lasten kanssa edes jonnekin pitkästä aikaa!

Mäkin sairastun tosi harvoin! Viimeksi olen ollut näin kipeä yläasteella, kepeästi about 20-v sitten ;o) Yleensä kun olen kipeä, olen miedosti ja sitten itse ajan autolla lääkäriin saamaan kuurin esim. poskionteloihin. Nyt en todellakaan ollut ajokunnossa!

Mutta arvatkaa kun on viikon ollut kotona, ja sitten lähdin kämpiltä, niin olikin tosi ihanan vihreää ja vehreää joka puolella :o) Nyt sitä tajuaa, että kyllä se kesä sieltä tulee! Aika kylmänoloista vaan, täytyy lämpimästi pukea lapsille päälle...

Mua kyllä sapettaa nämä sivut, en yleensä ole mitenkään muutosvastainen, mutta pitikö mennä muuttamaan toimivia sivuja, aargh! Mutta eipä muuta kuin kaunista viikonloppua kaikille!

Vierailija
15/25 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää ja odotan ihan vietävästi. Pakkaan ja olen ihan täpinöissäni... Vielä pesen pyykkiä ja siirrän mummon ja iskän hoitoa helpottaakseni Pepin kertavaippoihin, viimeksi sitten joulukuun reissun. Oli kertavaipat menneet pieneksi, mokomat ;o) Ihanaa lähteä ilman miestä ja lapsia. Tai on veljentyttö lapsi, mutta 17-v. Eli melkein aikuinen!

Nyt täytyy mennä, mutta tulen sitten keskiviikkona kertomaan miten reissu meni...

Vierailija
16/25 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin viikonloppu siellä Helsingissä ja oli kyllä kiva reissu.Siitä uupuneena pikkumies nukkui melkein 13h putkeen viime yönä=)

Nyt kotona sitten tavaraa järjesteltävä paikoilleen ja pyykkikone pyörii.

Mies lähti työmatkalle ja tulee huomen ilta eli on hässäkkää pari päivää.Ulkona tietysti sataa ja pitää kohta lähteä viemään kakkonen kerhoonsa=/

Mutta palataan myöhemmin!!

Vierailija
17/25 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa reissua Anttulille, rentoudupa nyt sitten oikein kunnolla kun kerrankin mahdollisuus.

Mulla sama edessä vajaa 4 viikon päästä, lähden kaverin kanssa Ruotsiin koiranäyttelyihin, ihan vaan seuraneidiksi matkalle. Ollaan Uppsalassa yötä. Yhteensä 3 yötä pois kotoa, en ole kertaakaan ollut lasten aikana siis yli 6 vuoteen, on jo korkea aikakin. Eilenkin kakkonen sanoi kun reissusta mainitsin et äiti mä en haluu et sä lähdet... Mä luulen et se on lapsille kova paikka olla ilman äitiä pe-illasta maanantaihin.

Oletteko muut olleet miten paljon poissa öitä kotoa ja montaa yötä peräkkäin?

Muuten ei mitään ihmeellistä ole meillä tapahtunut, viikonloppuna oltiin ekaa kertaa mökillä yötä ja lapset oli innoissaan. Kävivät uimassakin molemmat isommat, saunasta 3 kertaa ja vesi oli peräti 8 astetta, hui miten rohkeita poikia mulla on, en mä uskalla kun sitten kun vesi on lähempänä 20 astetta:-)

No eipä mitään kun hyvät Vaput kaikille Kotiloille!!!

Vierailija
18/25 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissaoloista:Mulla on siitä erillainen tilanne että oon eronnut kun esikko oli 4-vuotta ja kakkonen 1-vuotta..ja oon ollu niistä erossa paljon=/Mutta viikon ero on pisin.Esikko oli 1,5-vuotta ja oli mun äitillä viikon=)Esikko on kiertäny mummoilla yms pienestä asti ja ei oo koskaan ikävöinyt.Kakkonen oli reilut 3-vuotta kun oli ekaa kertaa mun äitillä viikon kun olin nykyisen miehen kanssa ulkomailla.Kakkonen on herkin ja sillä on nytkin tuo viikko max minkä voi jättää isälleen kun ikävöi=/

Kuopuksesta oon ollu erossa 1kerran viikonlopun,ja 2kertaa yhen yön.

mulle on tosi vaikeeta jättää lapset ja itken aina kun ne menee isälleenkin,mutta osaan kyllä sitten nauttia yksinolosta ihan täysillä kun alkoshokki menee ohi=)Mieskin on herkkis ja aamulla oli kyyneleet silmissä kun lähti reissuun..on sitten kokonaista yhden yön poissa=)

Vierailija
19/25 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kovin usein reissata missään. Nyt sunnuntaina oltiin kummitytön synttäreillä. Ajomatkaa oli vajaa 2h. Lapset tykkäs kovasti ja olihan se kivaa vaihtelua. Mulla ois kyllä haaveena joku kesä viettää perheen kanssa mökkilomaa. Saas nähdä sit milloin.

Meillä vanhimmat tytöt on olleet aina joskus mummolassa yön tai kaksi. Mutta koko kolmikko ei ole ollut pois. Miehen kanssa kylläkin ja kyllä ottaa äidillä kovilla viettää porukasta erossa edes 1 yö. Onneksi ei usein ole noita tilanteita.

Kävin tänään np-ultrassa ja kaikki hyvin. LA muuttui 6pv myöhemmäksi eli 15.11 olis näillä näkymin eräpäivä.

Vika vapaapäivä tänään ja sit taas töihin. 6pv:n putki. Huoh.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille Kotiloille!

AIHA ja tytöt + tähtönen rv 11+2

Vierailija
20/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli, ja nukuin hyvin! Kävin jopa laulaa lurittamassa karaokessa, ekaa kertaa elämässäni! Heh... Andy Warholin näyttely oli näkemisen arvoinen, yhtään ei kaduta että lähdin.

Nyt vaan väsyttää vieläkin, kun tuli sitten vappuaattona juotua peräti kolme lonkeroa, olin sitten hiprakassa ja tänään on mennyt päivä jokseenkin harakoille. Huomaa ettei ole paljoa juonut vuosikausiin kun kolmesta lonkerosta tuli ihan päikseen ;o)

Pepille otti koville kun olin pois, tulin kotiin joskus kello 11 pintaan, niin neiti otti ja valvoi koko päivän, kun ei malttanut ummistaa silmiään kun äiti oli ollut pitkään pois ;o)

Nyt täytyy mennä nukkumaan, huomenna on päivä uus =) Terkkuja kaikille!