Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua ahdistaa ihan hirveesti ajatus että mies vois todellakin seota yhtäkkiä ja vaan jättää mut ja lapset.

Vierailija
28.04.2008 |

ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja 2 lasta on.

en ole ennen edes ajatellut moista mut täältä kun lukee juttuja niin alkaa ihme asiat pyörimään mielessä:)

enkä voi uskoa että kaikki nämä jutut täällä olis provoja.

eli mies vois tosiaan vaan yhtäkkikä seota ja haluta avioeron ihan ilma mitään syytä? ilman että mä olisin osannut aavistaa mitään?kamala ajatus!

luotan mieheeni 100 % enkä uskois että hän ikinä niin tekis mutta niin on varmaan nekin naiset keiden miehet ovat niin tehneet.

tiedän että on typerää etukäteen asioita ajatella. murehtii sit vasta jos sillanen tilanne eteen tulee. mut en pysty olemaan ajattelematta asiaa...

en ole kyllä miehelle tästä asiasta mitään sanonut koska hän luulis että olisin itse seonnut... niin kai tää olo tästä ohi menee. toivottavasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ahdistaa se että täällä saa lukea mitä ihmeelisempiä juttuja jotka ei mun elämässä tule koskaan pitämään paikkaansa vaikka täällä kuinka niistä jauhetaan...

Vierailija
2/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa välillä noi " kuinka joku kunnollinen perheenisä pettää usein ja monen kanssa" - juttuja. Kieltämättä vähän ahdistaa jos rehellisiä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi, ettei hän voinut aavistaa. Tai hän aavisti vain viimeisen viikon aikana. Silloin hän alkoi miettiä, että nyt kaikki ei ole hyvin. Siis vain viikon ajan hän osasi epäillä jotain. Sitten mies kertoi, että hän muuttaa toisen naisen luo ja että hänellä on ollut jo monta kuukautta toinen nainen. Tämän ihmisen tunnen niin hyvin, että tiedän sen olevan totta.

Vaikka palstoilla voidaankin kirjoittaa turhiakin asioita, niin tällaista oikeasti tapahtuu. Parasta vain elää päivä kerrallaan ja tietää, että tänään kaikki on hyvin.

Vierailija
4/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut se siinä ahdistaakin ku tiedän että sillasia juttuja tapahtuu ihan OIKEASTIKKIN. niin kun joku vastaaja kertoikin.

mut se on kyllä totta että päivä kerrallaan eikä murehdi tulevaisuutta. siitä kun ei koskaan tiedä ja elämä vaan menee pilalle turhia murehtimalla.

mut silti en voi mitään että omassa pienessä päässäni kaikke tyhmää välillä ajattelen....

t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi