Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

❀❀LOKAkuun Päivänsäteet viikkoon 18!!❀❀

28.04.2008 |

Tässä edelliset turinat:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12966288&p=1&tmo…

Ja esittelypinkka:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12941805&p=4&tmo…

Mukavaa viikonalkua kaikille! Lämmintä säätä pukkaa, ja kiva vappu näkyis olevan tulossa. Onko teillä vappusuunnitelmia? Meillä ei vielä oikein mitään...

- bee 17+1 -

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vappu meni mukavasti maalla sukulaisten kesken. Ihanat ilmat kertakaikkiaan! Maalla oli käymässä myös serkkuni melkein yksi-vuotiaan tyttärensä kanssa (minun kummityttöni). Ihana ja menevä tapaus tämä tytteli. Kyllä oli tosi kiva viettää pikkuneidin kanssa aikaa, kuitenkin aika harvoin nähdään. Ja oma " vauvakuume" vaan pahenee.. Tulisi jo syksy ja vauva terveenä maailmaan!

Muuten sairastuin flunssaan juuri vappuna, blääh.. Ensin oli pari päivää kurkku kamalan kipeä, nyt on sitten räkätauti. Olo on aika nuutunut.. Töistä olin ottanut perjantain liukumavapaaksi. Harmi, että meni omat työtunnit siihen, muuten olisin varmaan ollut sairaslomalla, sen verran kipeä olin perjantaina. Mutta en nyt lääkäriin sieltä reissun päältä päässyt.

Kirjoitellaanpa kuulumisia taas ensi viikolla!

t: Merrily 17+1

Vierailija
22/23 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun kirjoitan pidemmät lurinat, on pakko tehä testi, että toimiiko tämä nyt...

Sunset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kirjoitin terveiseni, mutta kone herjas yhtäkkiä jotain rekisteröitys-juttua...

No mutta, vappu tosiaan oli ja meni. Ja mukavasti menikin. :)

(.) oma olo ok. Paitsi että alapää on kipeä. Onneks alan tuntemaan vauvan liikkeitä päivittäin. Se on aina niin helpottavaa. :)

Mutta, eipä tässä nyt tämän kummempaa. Jatketaan kirjoittelua alkavan uuden viikon pinossa.

Sunset rv19+