~^~^~3-kuumeilijat~^~^~ viikko 18
Maanantaita! Aloitanpa uuden viikon, kun ei vielä näkyny...
Viime viikon keskustelut tässä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12965768&p=1&tmo…
[b]Käykää laittamassa/päivittämässä tietojanne esittelypinoon [/b]
Kommentit (28)
Kuukautiset alkoi sitten viime yönä. Nyt on taas alapää niin kipeä että hyvä kun pystyy kävelemään/ seisomaan pitkään =( ei taida olla ihan kaikki kunnossa? Vai onko normaalia ettei pysty kuukautisten aikaan liikkumaan? Nyt istuessakin pakottaa =( Voisko olla kohdun laskeumaa? Pitäis varmaan varata lääkäriaika.
Harmittaa kamalasti kun olen niin turvonnut/lihonut. Koko kevään olen yrittänyt laihduttaa ilman tulosta. Paino vaan alkoi taas nousemaan.
mutta nyt täällä siis 1/31-34
Kummallisiksi nämä sivut menneet. Kirjoitin äskön romaanin ja kun lähetin sitä tuli teksti että vain kirjautuneena voi kommentoida ja kaikki teksti oli tipotiessään.
Siispä pikakelaus:
Laitoin viestit Ennustaja Ellille ja Madam Mammalle tästä vauva-asiasta. Elli vastasi, että saamme kaksoset marraskuussa 2009. Parempi siis tämä ennustus kuin tutun kädestä tekemä, jonka mukaan meille suodaan vaan nää meillä jo olevat kaksi lasta. Muistelin siis tätä ja tuli vähän masennus. Siispä ajattelin, että ei voi ainakaan pahempaa ennustusta vauvojen suhteen tulla. Tosi järkevää.
Ollaan nyt pupuiltu, ja toivon siis että Elli olisi väärässä:( Tuo marraskuu 2009 tuntuu niin kaukaiselta, varsinkin kun aiemmat lapset ovat alkunsa saaneet ensimmäistä kierroista!
Älkää oikeasti huolestuko, en siis ole rakentamassa elämääni ennustuksien varaan:) Tarvitsin vaan vähän piristystä ja potkua tähän vauvahaaveiluun, eli siis positiivista mieltä! Ootteko muut viestitelly Mammalle tai Ellille ja miten on ennustukset osuneet vai onko mitenkään? Mamma ei oo vastannut, joten eihän vaan oo sama henkilö?
ON: pupuiltu on nyt ahkerasti, toivottavasti olis jotain tapahtunutkin. Ovista en ole ikinä testannut, enkä meinaa kyllä ainakaan vielä alotella sitä puuhaa. Mennään siis vaan nyt ilman stressiä eteenpäin, laskurilla yritän katsastaa päiviä. Nippailuja alamasulla ei oo ollut lainkaan.
Öitä kaikille ja kiitos tsempistä!
Äiti04ja07
Kirjoitin pitkät pätkät jo teksti hävisi.. Siis ilmoitti, että lisää jotain otsikkokenttään. ARGH! Tökkii...
No lyhyesti: Nyt on kp 11 vasta ja ovislimat muuttui jo vetisemmäksi. Ne alkoi jo kyllä kp 7. Aikainen ovisko? Pari kertaa oltu vasta puuhissa. Ja kirvelee. :( Mitä ihmettä...???
Minäkin laitoin viime vuonna Madan Mammalle s-postia ja vastaus kesti. Minulle hän ennsuti poikaa syntyväksi 1.2.´09, eli tässä kierrossa tärpin pitäisi tapahtua. Kääks! No, ei vaiskaan.
Hyvää viikonloppua! :)
kp 11/26-30
Tein sit eilen testin, negahan sieltä tuli... omat silmät tais temppuilla kun muka näin eri valossa viivanpaikan/haamun. Mies kyllä tokas että ei tässä testissä mittää oo... pas...!!! Ei kyllä tätiäkään oo näkyny. Mulla nuo kierrot on heitelly 28-32, mutta kuitenkin.
No ei auta muu kun vaan odotella ja jos ei tiistaihin mennessä kuullu mitää, täytyy testata uusiksi... Ärsyttävää tällanen tietämättömyys.... Taitaa olla muillekin tuttua!
Nautitaan ihanan kesäisestä säästä kuitenkin =)
mp73, yk 18, kp 29/30
Hippaloin täällä vielä yökkärissä, kun vasta päikkäreiden jälkeen lähdetään kaupoille. Mulla on täällä ammatti-identiteettikriisi menossa, mutta vauvahaaveilut on kuitenkin se ykkösasia.
Nyt on jo pieni toivonkipinä heräilemässä. Oon ollu niin hermona, että sanoin jo miehellekin oireiden perusteella olevani satavarmasti joko raskaana tai sitten on menkat alkamassa.
Nyt on kp 29 ja kalenterin mukaan pääsisi sitten äitienpäivänä testaamaan, jee :)
Plussasäteitä tammimammakandidaateille ja onnittelut jo plussanneille!
kaaka 29/28-38
Mies meni poikien viereen jo nukkumaan, joten minnekäs muualle kuin tänne tieni sitten näköjään vei. =) Ihan joka päivä käyn muiden kuulumisia lukemassa, mutta harvemmin " joutaa" itse mitään kirjoittelemaan.
Moni pahoittelee om-kirjoitteluaan, mutta minusta ainakin on vaan mukavaa lukea mitä kellekin kuuluu mihinkin aikaan kierrosta. Pystyy vähän omiakin tuntemuksia vertailemaan. Minua siis ei ainakaan haittaa yhtään omanapaiset viestit.
Ja sitä omaanapaa sitten..Tänään oli aamupäivällä jotenkin " hökkyrä" pää ja mittasin sitten kuumeen ja sitähän olikin silloin 37.5. Muutama tunti siitä ei enää mitään. Mitenkäs ne lämmöt nyt olikaan..tuliko joku lämpöpiikki jos munasolu irtoaa? Jonkin ajan kuluttua tästä " kuumeesta" tunsin " kipuaallon" alaselässä mikä aiemmin ainakin on ovista merkannut. Limoja tosi ei ole. Ja kp:Tkin vasta 10.
Nyt on menty ihan TJOT-asenteella tämän kolmostoiveen kanssa. Tällä hetkellä se asenne tuntuu hyvältä, varsinkin kun aina välillä hirvittää ajatus siitä kolmannesta viikarista. Töd.näk. kolmaskaan ei tule mikään rauhallisuuden perikuva olemaan jos yhtään iso-veljiinsä tulisi...Mutta jos meille se kolmas lapsukainen vielä suodaan, niin eiköhän sitä selvitä niinkuin tähänkin asti. ;)
Jahas, pitää lopettaa niin ehtii katsoa vielä tunteita ja tuoksuja nauhalta ennenkuin menee nukkumaan. Ja kyllä, olen koukussa saippiksiin.... ;)
miuwau kp10/37 yk1 (3:s kierto ilman hormnonaalista ehkäisyä)
samaa kuin edellinen, minusta on hassua kirjoittaa kokoajan että anteeksi omanapa viestit, mutta jos ei kirjoittaisi omanapa viestiä niin eihän tässä olisi juurikaan luettavaa ketjussa.
Olenko sitten jotenkin erillainen tai epäkohtelias.
Mielenkiinnolla luen mitä jokaisella on sanottavaa ja toivon jokaiselle zemppia ja onnea kolmosen yrittämiseen! en vain itse ole sellaista tyyppiä joka osaa jokaiselle edelliselle kirjoittajalle kauniisti vastata pari sanaa. Kadehdin ehkä sellaisia ihmisiä joilla on tämä taito hallussa. Meitä on monenlaisia.
omaa napaa: mieheni kanssa ei olla kunnolla päästy juttelu asteelle kolmosesta, nuorin (4vee) tokaisi yksi päivä isälleen että koska meille tulee vauva. Mies: sitte kun te ootte muuttaneet pois kotoa.
Kyllä taasen sydän murtu.
Olen oikein yrittänyt zempata muksujen kanssa että että olisi mukavaa laatuaikaa ja käydään kirjastossa, uimassa, ulkoillaan mahdollisimman paljon, mutta meitin nuorin on vaan vaativa luonne että vaikka kuinka moiset aktiviteetit on olleet ja huomiota saanut niin paljon kuin pystynyt antamaan niin kiukkukohtauksia satelee. On vaan kova luonteinen lapsi.
tällainen ei yhtään auta miehen pehmittelyssä.
alkaa ajatus harhailla ja teksti mitä sattua niin olisi varmaan hyvä painua pehkuihin. ÖITÄ!
On joo =) eikä elämä meidän tilalla pysähdy edes vappuna, työnjuhlaa vietettiin jälleen työnmerkeissä!
Pahoitteluni kaikille! Eipä täällä ole iloisia uutisia juuri ollutkaan taas toviin...
Itse kuulin äskettäin erään kaverini olevan raskaana ja taas tuli sellainen olo, että mikä oikeus se on että kaikki ohittaa mut tässä asiassa. Eikö olisi kohtuullisempaa, että olisi jonotusnumerot ja kaikki menisi järjestyksessä, olisi edes toivoa. Ja toinenkin kaveri odottaa kolmattaan, itseasiassa tämä kaveri ohitti mut jo toistamiseen ;)
Itse syön Terolut- kuuria olisko seitsemäs pivä menossa ja olokin alkaa olla sen mukainen, mä en kohta taas mahdu paitoihini, kiertopäivä saattaisi olla jotain vajaat 70 päivää, ei tietoa. No kunhan vuoto alkaa aloitan clomit taas, nyt siis kokeilen kerran kolmella tabletilla, ai pitäisikin tilata ovistestejä. Vaikka toisaalta ei kyllä yhtään huvita, pitää nyt miettiä vielä.
Osaiskohan joku suositella jotain merkkiä???
Mutta ihanaista alkanutta toukokuuta kaikille!
Rilla-ma-rilla