Lue keskustelun säännöt.
Pöh, meille sanottiin rakeneultrassa, että tyttö ei epäilystäkään.
27.04.2008 |
Mutta voihan se olla poikakin! Miksi ne sanoo, jos kuitenkin voi olla toistakin sukupuolta ja sanoi vielpä ihan varmaksi asian.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla