Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysellaanko lapsesi paivakodissa lasnaoloa etukateen esim. nyt vapun jalkeista perjantaita? Arsyttaa kun aina saa ruksailla onko paikalla vai ei!

Vierailija
27.04.2008 |

Ja miksi ne niitä ees kyselee? Vien lapseni päiväkotiin vaikka olisin itse kotona jos mulla on asioita hoidettavana.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja miksi ne niitä ees kyselee? Vien lapseni päiväkotiin vaikka olisin itse kotona jos mulla on asioita hoidettavana.

Vierailija
2/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää, teen listan työvuoroista hoitoon kten pitää. Miksi erikseen vielä kysellään????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee nyt perjantaina etäpäivän.

Vierailija
4/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osa henkilökunnasta voi pitää pitämättömiä lomapäiviä jos lapsia on vähän, niin kuin yleensä tuon kaltaisina päivinä on.

Vierailija
5/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaa kirjanpitoa, montako lasta on paikalla. Sen mukaan sitten johtaja päättää montako hoitajaa tarvitaan. Jos on " liian monta" hoitajaa, niin sitten kunnanisät ovat vihoissaan että kapasiteettia tuhlataan.

Vierailija
6/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin siksi, että tietävät paljonko henkilökuntaa tarvitaan. Ne normit näes! Muut pitävät vuosilomaa omien lastensa kanssa. Eivät ne kiusatakseen kysele, jotenkin kysymyksestäsi paistoi läpi, että ärsyynnyt moisista uteluista. Jos tarvitset lapsillesi hoitoa ilmoitat tietenkin, että tulevat silloin. Piste.

Vierailija
7/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko henkilökunnan ei kannata olla töissä jos lapsia on tosi vähän ja ylityövapaat pyritään pitää sellaisina päivinä. Minä olen lto:na ryhmässä, jossa on 15 lasta. Perjantaina on paikalla vain 3 lasta.

Vierailija
8/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osa pk:n työntekijöistä voi myös pitää silloin vapaata , jos lapsia on vähän paikalla??

Ja ruokailijoiden määrä on hyvä tietää etukäteen, varsinkin nykyisin kun ruoka tulee keskuskeittiöistä.

Kukaan ei kysele lapsesi läsnäoloa ihan tahallaan sinua ärsyttääkseen.

t. Hoitaja

Vierailija
9/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hoitajat pitävät myös omia lomia kun vähän lapsia.

Vierailija
10/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon tiistaihin mennessä, kukaan ei erikseen vapusta kysele. Kyseessä vuoropäiväkoti.

Vierailija
11/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyynnytkö yleensäkin? Pitäisikö asialle tehdä jotain?

Vierailija
12/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnalliset päiväkodit ovat AVOINNA pe 2.5.08 kuten esim. juhannusaatonaattonakin...