Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistahan johtuu, etta rintani nayttavat vaatteet paalla isommilta mita oikeasti ovat? Siis b-kuppi, mutta nayttaa c:lta ja miehet luulevat isorintaiseksi, vaikken ole!

Vierailija
26.04.2008 |

Veikkaisin, että moni pettyisi jos näkisi esim. bikineissä.



Ihan tavallisia kaarituettuja rintsikoita käytän (ei toppauksia), mutta jotenkin vaan näyttävät hirveän paljon isommilta mitä ovat.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi