Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian äitiyspakkaus noudettavissa päätöksestä, HKI?

Vierailija
18.02.2009 |

Kuinka kauan ootte joutunu odottelemaan pakkauksia? Netin palvelun kautta näkyi että päätös on tehty pari päivää sitten. Siellä luki myös että parin viikon sisällä saisi pakkauksen. Onko käytännössä näin hidasta? Taidan olla malttamaton..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkuja myöskin helsingistä, eli...



sain itse tammikuussa päätöksen kirjallisesti kotiinja siinä luvattiin, että pakkaus tulee kahden viikon kuluessa. no, tuo kaksi viikkoa kesti tasan vuorokauden, kun seuraavana päivänä tulo paketikortti ja paketti oli noudettavissa lähimmästä postista :)



p.s. laatikko painaa 8,3 kiloa, eli jos postiin on matkaa, niin.. ;)

Vierailija
2/3 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän paketti tuli tasan kahden viikon kuluttua päätöksestä:) Vantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kolme viikkoa, mutta ei haitannut