Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulla on keskimääräinen oman takkisi käyttöikä?

Vierailija
06.02.2009 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin Reimatecin välikausitakkini on palvellut jo 5 vuotta ja on edelleen loistokunnossa ahkerasta käytöstä huolimatta.

Vierailija
2/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

trendivaatteita, joita ei ei enää vuoden päästä kehtaa käyttää, vaan klassisempia malleja ja värejä. Nyt pitäisi RIL`sin villkangastakin vuori korjauttaa, ostin takin 7v sitten ja se on edelleen ns. parempi talvitakkini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausia ainakin siis. Ei ole varaa eikä kyllä kulutushalujakaan ostaa takkeja joka vuosi. Talvitakki nyt mulla menossa kolmatta vuotta, kevääksi mulla on 2 takkia, joista toiselle tulee ikää kolme vuotta ja toiselle 2.

Vierailija
4/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita takkeja käytössä rinnakkain, eri ikäisiä ja eri tarkoituksiin. Villavuorinen talvisadetakkini taitaa tällä hetkellä olla vanhin, se on kymmenisen vuotta vanha. Lähes yhtä vanha on pitkä villakangastakkini. Toppatakki on kolme vuotta vanha ja rennompi villakangatakki kaksi vuotta vanha.

Vierailija
5/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on vieläkin käytössä. Ei ole kulahtaneen näköinen yhtään!.

Vierailija
6/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kolmen vuoden aikana kaikki takit ovat järjestään hajonneet, toppatakista kaikki saumat oli auki kuukauden käytön jälkeen. Ihan sama, ostaako kalliin takin, rikki menee kuitenkin. Täksi talveksi ostin 30 euron takin, ei harmita niin paljoa, kun menee rikki. Ihme ja kumma, takki on vielä ehjä! Kymmenen vuotta sitten ostetut kestää käytössä edelleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pitkän villakangastakin, kalliin, vuonna 1992. Vieläkin käytössä ja saan edelleen kehuja, että makee takki. Oisin halpistakki kesti 5 vuotta. Lastenulkoilutus-jokasään-takki on mennyt nyt vuodesta 2000, ostin kun odotin ensimmäistäni.

Vierailija
8/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin ostamaan ajattomia ja laadukkaita takkeja mitkä sitten saavat maksaakin vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen käyttänyt samaa takkia 10 vuotta eikä ole mennyt miksikään. Maksoikin kyllä 3100 mk .

Vierailija
10/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten myyn taas huutiksessa eteenpäin, joskus ihan voitolla. :) Aina monta takkia joista valita, kun investoinnit on näin pienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kiva vaihtaakin.

Siksi en osta hirveän kalliitakaan.

Tämän talven takki maksoi n.100 euroa, siihen hintaan voisin ostaa takin vaikka joka vuosi.

Edellinen oli ehkä 150, mutta kahden vuoden käytön jälkeen vetoketju irtoamassa ja untuvat pilalla (eivät pöyhkeydy ja asetu tasaisesti).

Vierailija
12/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin palelevainen, että pitää olla kunnon tuulen ja veden pitäviä n .



Villakangastakki on ehkä 5 v vanha, mutta se on aika huonossa kunnossa. Huono ostos.



Barbouri on eliniäksi, kun vaan huolehtii öljystä.



Goretexit kestää myös hyvin aikaa ja käyttöä.



Viime kesänä ostin trenssin, mutta kyllä sekin useamman vuoden pitää kestää.



Mulla on lyhyt ja pitkä untuvis ja kummatkin ostettu viime vuosituhannella. Hyv'ässä kunnossa ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monta eri takkia, vanhimmat 8 vuotta ja uusin tältä talvelta ja kaikkea mahdollista siltä väliltä. Talvi on pitkä ja mulla on monta eri tyyliä, joten monille takeille on käyttöä.

Vierailija
14/14 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-15 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä