Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi tunnen itseni riittämättömäksi joka asiaan :(
26.04.2008 |
En uskalla hakea uusia töitä, koska luulen olevani liian huono. Sama juttu arkielämän asioissa. Kaikki kiva ja kehittävä jää väliin, koska pidän itseäni liian huonona. Tämä on masentavaa. Onko muita? Mitä vois asialle tehdä?
Kommentit (3)
Sama täällä ja nyt nelikymppisenä huomaa koko elämän menneen hukkaan sen asian takia. Vasta nyt olen uskaltanut esim. ajaa autoa kun ennen ajattelin etten osaa yhtä hyvin kuin muut!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siinä ei auta muu kuin yrittää nostaa pää pystyyn ja opetella arvostamaan itseään. Askel askeleelta aikuinenkin voi paikata lapsuudessa/nuoruudessa kolhiutunutta itsetuntoaan, tsemppiä!
Alue: Aihe vapaa
Eli sinun pitäisi vahvistaa sitä. Miten se sitten käy niin en osaa sanoa.