Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen älykäs ja katson asoita monelta eri kantilta. Vihaan putkiaivoista ajattelua ja yleistämistä.

Vierailija
26.04.2008 |

Mun on todella vaikea sietää tyhmyyttä ihmisissä.

Potilaitani ymmärrän ja olen kiinnostunut asioista, jotka ovat johtaneet tilanteeseen, jossa nyt elävät, mutta ystävä7tuttavapiirissä en kertakaikkieen jaksa idiootteja.

Ja maailman väestöstä suurin osa on idiootteja!

Alan pikkuhiljaa erakoitumaan.

Muita asiasta ahdistuneita pakalla?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkkinä vaan kommentti, jonka entinen työkaverini (mukava ihminen muuten, mutta sivistymätön ja hieman " tyhmä" ) heitti, kun joku luki ääneen sanomalehdestä lievän tsunamin iskeneen Somalian rannikolle ja tappaneen tuhansia ihmisiä. " Voi HARMI!" ja räkäiset naurut päälle. Odotti, että muut yhtyisivät tähän hauskaan vitsiin, mutta sai osakseen kyllä ainakin minun osaltani pelkästään säälivän katseen. En jaksanut edes kommentoida vaan lähdin pois.

En kylläkään ole ap

Vierailija
82/86 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkkinä vaan kommentti, jonka entinen työkaverini (mukava ihminen muuten, mutta sivistymätön ja hieman " tyhmä" ) heitti, kun joku luki ääneen sanomalehdestä lievän tsunamin iskeneen Somalian rannikolle ja tappaneen tuhansia ihmisiä. " Voi HARMI!" ja räkäiset naurut päälle. Odotti, että muut yhtyisivät tähän hauskaan vitsiin, mutta sai osakseen kyllä ainakin minun osaltani pelkästään säälivän katseen. En jaksanut edes kommentoida vaan lähdin pois.

En kylläkään ole ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkkinä vaan kommentti, jonka entinen työkaverini (mukava ihminen muuten, mutta sivistymätön ja hieman " tyhmä" ) heitti, kun joku luki ääneen sanomalehdestä lievän tsunamin iskeneen somalian rannikolle ja tappaneen tuhansia ihmisiä. " Voi HARMI!" ja räkäiset naurut päälle. Odotti, että muut yhtyisivät tähän hauskaan vitsiin, mutta sai osakseen kyllä ainakin minun osaltani pelkästään säälivän katseen. En jaksanut edes kommentoida vaan lähdin pois.

En kylläkään ole ap

Vierailija
84/86 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MIten se näkyy arkipäivän elämässä??

esimerkkinä vaan kommentti, jonka entinen työkaverini (mukava ihminen muuten, mutta sivistymätön ja hieman " tyhmä" ) heitti, kun joku luki ääneen sanomalehdestä lievän tsunamin iskeneen somalian rannikolle ja tappaneen tuhansia ihmisiä. " Voi HARMI!" ja räkäiset naurut päälle. Odotti, että muut yhtyisivät tähän hauskaan vitsiin, mutta sai osakseen kyllä ainakin minun osaltani pelkästään säälivän katseen. En jaksanut edes kommentoida vaan lähdin pois.

En kylläkään koe olevani muita " ylempänä" , mutta kyllä tyhmät kommentit ärsyttävät.

Vierailija
85/86 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MIten se näkyy arkipäivän elämässä??

En kylläkään koe olevani muita " ylempänä" , mutta kyllä tyhmät kommentit ärsyttävät.

Vierailija
86/86 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen niin kakkamainen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi