Näin eilen lapsen hoitotädin kauheassa kännissä :(
Tuli tosi paha olo ja nyt ei tee enää mieli viedä ollenkaan lasta koko päiväkotiin.
Jotenkin niin moraalitonta, kun aikuinen ihminen ja vielä lastenhoitaja hoippuu kaatokännissä öristen kaupungilla. Ei sekään paljoa ajatellut, että myös joku hänen hoitolapsensa olisi voinut nähdä hänet.
Olisko ihan hölmöä soittaa maanantaina esim. pk:n johtajalle tai jotain?
Kommentit (45)
On viskibasso. Mutta ei sille mitään mahda että taso on niin huono.
Olen lh, mutta vietän kyllä vapaa-aikani niin kuin tahdon.
Sun pitäis sitten hake semmosta hoitopaikaa lapsellesi että hoitajat eivät saa juoda omalla vapaa ajalla..
Eri asia jos on töissä krapulassa..
Vierailija:
joka työskentelee päiväkodissa. Minusta se ei ole ollenkaan sopivaa, että vedetään kaatokännit ja ihan pokkana ollaan ihmisten ilmoilla.En ymmärrä, en!!
Ap
Näin lastenhoitajan ostamassa mielialalääkkeitä apteekissa. Voinko viedä enää lastani hoitoon?
tällä palstalla ap tuomitaan, on kyse mistä asiasta tahansa.
Minulla meni kyllä maku kyseiseen päiväkotiin ja etenkin siihen juopottelevaan hoitajaan, ei voi mitään.
Teidän ala-arvoiset mieleipiteenne eivät saa minua horjumaan.
Ap
taitavat olla niitä vanhempia jotka vetävät kännin viikonloppuisin ja lapsensa kärsivät.
lasteni päiväkodista/koulusta viettämässä vapaa-aikaansa baarissa . Rankka työ,rankat huvit . Ihme kyylä olet,pidä huoli omista asioistasi .
oltiin jo päiväkodilla grillailtu ja juotu (kun lapset oli haettu). kännissä oltiin kaikki, johtaja ehkä eniten...
meille jatkoille illan päätteeksi. Hyvä hoitaja ja saa viettää mun puolesta vapaa-akansa ihan niinkuin tykkää. Niinhän minäkin teen.
Minä olen lastenhoitaja, en tosin käytä alkoholia ollenkaan. Mutta baarissa käyn ja olenpa nähnyt hoitolasten vanhempia kaatokännissä oksentelemassa pitkin katuja.
Tuskin se hoitaja töissä ryyppää tai on kännissä/krapulassa. Vanhemmat sitä vastoin saattavat kännätä kotonakin. Eli jos lastenhoitajalta työt pois kun on nähty kännissä niin oisko sitten vanhemmilta lapset huostaan heti jos tavataan kännissä? Vai mikä oli ajatus?
Meidän lasten päiväkodissa on tapana lähteä vanhemmat ja henkilökunta kerran vuodessa yhdessä ulos, huiii, kauheeta kun suurin osa (lue kaikki) juo alkoholia! Ja siellä ollaan jopa kännissä! Nyt soitti jonnekkin!
v...u mikä alotus..eli lastenhoitajina työskentelevillä ei saa olla omaa elämää.....ettei vaan äidit loukkaannu jostain. mitä se sulle kuuluu mitä vapaa ajallaan tekee... meinaatko ettei kukaan lastenhoitaja juo ikinä.....tai juhli...käy häissä tms ja mene baariin jatkoille. ei he eivät voi kun he ovat lastenhoitajia...jessussssssssssssssssssssss
T: Lh joka tekee vapaa-ajallaan ihan mitä itse lystää, ottaa jopa joskus pienen humalan ;D
Kaikki opettajat kun ei tasan sylje lasiin!
t: useissa opettajien pipploissa viihtynyt
Se saattaa olla sukulaiseni, jonka kanssa on vedetty muutamatkin kunnon lärvit!!! On muuten tosi pätevä lekuri.
Mutta soita toki johtajalle, niin saavat sitten hekin seuraaviin illanistujaisiin vähän naurun aihetta.
T:entinen lastenhoitaja, joka ottaa joskus kuppiakin, hui!
pipoa kiristää niin on varmasti parasta hoitaa lapsi kotona, ei varmasti tule huonoja vaikutteita meiltä vapaa-aikanamme juopottelevilta hoitajilta=) hyi,hyi!
mutta lähes joka perjantai olen baarissa (ja vähän kännissä yleensä:D ja olen LASTENTARHANOPETTAJA JA PIENEN LAPSEN ÄITI:D
Kuvitelkaa vaan mun elämää:)
Ja silti olen niin itseni kuin muiden (sukulaisten, ystävien, työkavereiden ja vanhempien) mielestä todella hyvä, ammattitaitoinen, empaatiinen, ihana ym:)
Antaa kuulkaas jokaisen elää tätä elämää niin kuin parhaaksi jokainen katsoo!!!
T: Todella onnellinen nuori pienen pojan yh-äiti:)
mutta numeroa 38 ihmettelen: joka pe-ilta baarissa ja kännissä, pienen lapsen yh-äiti? Oletko jäänyt kehityksessäsi teinin asteelle vai mikä mättää?
Kyllä ne normaaleja ihmisiä taitavat olla.