Näin eilen lapsen hoitotädin kauheassa kännissä :(
Tuli tosi paha olo ja nyt ei tee enää mieli viedä ollenkaan lasta koko päiväkotiin.
Jotenkin niin moraalitonta, kun aikuinen ihminen ja vielä lastenhoitaja hoippuu kaatokännissä öristen kaupungilla. Ei sekään paljoa ajatellut, että myös joku hänen hoitolapsensa olisi voinut nähdä hänet.
Olisko ihan hölmöä soittaa maanantaina esim. pk:n johtajalle tai jotain?
Kommentit (45)
Melkein kaikki hyväksyvät tai jopa puoltavat aikuisen ihmisen kaatokänniä ja jos joku uskaltaa sanoa sen olevan epämiellyttävä ajatus, saa sanoja kuulla olevansa nipottava tiukkapipo. Todella surullista! Kertoo jotain suomalaisen yhteiskunnan tilasta. Turha sitten itkeä ja ihmetellä alkoholisoituneitten lapsien ja nuorien kohtaloa.
T. Maltillinen viininmaistelija
Olin jo muuten pe parilla rentouttavalla. Onkohan huomenna potkut tulossa?
Mitä ihmettä sä kuvittelet, että päiväkodin johtaja siihen sanoisi? Saahan jokainen tehdä vapaa-ajallaan mitä lystää. Kunhan ei töissä huoju humalassa.
Jessus, mistä ihmiset repii ongelmia...
itse myöskään en ilahtunut kun näin meidän tarhan tädin lauantai päivällä kännissä, juopon näköisten miesten seurassa ja kaljakassit kilisten tossa kaupan edessä juomassa. oli sellainen juoppomeininki. ihan eriasia olisi ollut jos baarissa juhlimassa.
nyt aina tulee siitä sellainen alkkisfiilis että on kyllä uskottavuus vähän mennyt. en kumminkaan tarhaa vaihtanut koska onhan siellä muitakin hoitajia, mutta jos olisi ollut pph olisin varmasti vaihtanut paikkaa.
kyllä sivistynyt, normaali aikuinen osaa myös rentoutua ja juhlia ilman että ollaan kaatokännissä ja sekoillaan.
voi herranjestas, ihan niinkuin ap:n lastenhoitajan esimies olisi jotenkin vastuussa alaisten vapaa-ajan touhuista. Mihin tämä maailma on menossa? Jospa ap kertpoisi ihan suoraan hoitajalle maanataina mitä näki ja mitä mieltä hän asiasta on.
Vierailija:
Tuli tosi paha olo ja nyt ei tee enää mieli viedä ollenkaan lasta koko päiväkotiin.Jotenkin niin moraalitonta, kun aikuinen ihminen ja vielä lastenhoitaja hoippuu kaatokännissä öristen kaupungilla. Ei sekään paljoa ajatellut, että myös joku hänen hoitolapsensa olisi voinut nähdä hänet.
Olisko ihan hölmöä soittaa maanantaina esim. pk:n johtajalle tai jotain?
Olet sinäkin aika pikkutarkka tapaus jos pitää mennä käräyttämään!!
Huh huh! Hankkisit oman elämän :)
Jokainen saa tehdä vapaa-ajallaan mitäs lystää lain puitteissa. Ei siitä toisten tarvitse tykätä tai hyväksyä.
Sitten kun se hoitotäti örisee siellä työpaikallaan kännissä voit puuttua asiaan.
joka työskentelee päiväkodissa. Minusta se ei ole ollenkaan sopivaa, että vedetään kaatokännit ja ihan pokkana ollaan ihmisten ilmoilla.
En ymmärrä, en!!
Ap
Siis mitäs se sulle AP:lle kuuluu mitä lapsesi hoitotäti tekee vapaa-ajallaan???? Mua ei ainakaan ketkauttaisi ollenkaan jos näksisn mun tyttären pph:n viikonloppuna baarissa. Ennemmin ajattelisin kyllä on kivaa kun pph: voi vaihtaa vapaalle viikonloppuna niin että jaksaa taas arkena hoitaa mun tytärtä. En missään nimessä soittaisi yhtään kellekkään asiasta ja en valittaisi pph:lle. Pääasiahan on että hän tekee työnsä hyvin kun mun lapsi hänen luonaan, ja ainakin me ollaan oltu enemmän kuiin tyytyväisiä hänen työhönsä. Eli relaa nyt vähän ja anna asian olla.
Saavat hyvät naurut siellä kustannuksellasi :D
Mitäköhän ajattelit että johtaja tekee?
Kyllähän jokainen saa tehdä vapaa ajallaan mitä haluaa. Kyllähän lääkärit, opettajat ja muut vastaavat ovat myös vain ihan ihmisiä. Ei se mitä tekee vapaa-ajallaan ole mitenkään yhteydessä siihen miten hoitaa työnsä.
Hanki ap elämä, ihan oikeesti.
Minusta ei kenekään ihmisen tarvitsisi juoda itseään känniin. Olen itse absolutisti.
Mutta eipä ole minun asiani, jos toiset tekevät toisin.
Jos näkisit hoitotädin tekevän jotain laitonta kuten hakkaavan teinejä kaupungilla voisit tehdälkin jotain asialle, mutta kännissä örveltäminen ei ole mitenkään kiellettyä.
minuakin hieman kauhistuttaisi ajatus lasteni kännissä örveltävästä hoitotädistä, vaikkakin se tapahtuisi hänen vapaa-ajallaan.
Mutta ei tuosta nyt mitään ilmoitusta pidä tehdä, eri asia olisi tietysti jos täti olisi kännissä työaikanaan.
lihava- iik onko tuo nyt hyvää kasvatusta. Joku näkee hoitajan alkossa ostamassa shampanjaa 20 pulloa- iik juoko se ne kaikki....
vapaa aika on vapaa aikaa!
Itse et varmaan koskaan ole lasten hoidossa ollessa vaihtanut vapaalle ja tehnyt itseäsi miellyttäviä asioita?!?
Oma ala-asteen opettajani (mies) vietti vapaa-aikaansa homobaareissa! Olisiko sekin pitänyt hältä kieltää? Kuitenkin siellä oli munaa vonkaamassa!
Minäpä näin piispan ostavan mäyriksen kaljaa! Oli ihan minun edessä kassajonossa. Pitää varmaan ilmiantaa kirkkovaltuustolle tai vähintään presidentille!
Kyllä me hoitajat ollaan ihan tavallisia ihmisiä, osa tykkää käydä viihteellä, osa ei. Itse kyllä käyn baareissa ja otan kotonakin, mutta olen nuori ja lapseton ja työni hoidan hyvin. Viikolla en juo, enkä sunnuntaisin, paitsi lomilla. Joten ei kuulu sulle ap...
Ota itekkin kerran elämässä kaatokänni niin elämäsi helpottaa, muista lapset laittaa hoitoon silloin. Elät pää persuuksissa kun tolleen heti olet kyylänä kattomassa mitä toinen vapaa-aikana hommailee.
Etkö ymmärrä että vapaa-aika on jokaisen oma yksityisvapaa ja saa tehdä mitä haluaa, itse en ymmärrä tollasta äitiä joka kauhustelee kaikkea mikä tapahtuu vapaa-aikana.
Työ-aikana olisi eri asia silloin hoitajalta pää pölkylle!!!
Huom. en mä mitenkään kauheassa kännissä ole, yleensä juon ehkä yhden siiderin...mutta kun lapsi on yleensä aina isällään pe iltana, niin miksi ihmeessä mä istuisin yksin kotona, kun kaverin ovat baarissa, ja rakastan tanssimista (ja oishan se kiva löytää se oma kultanikin;)
Enkä usko, että lapsi tästä millään tapaa kärsiin, lähden yleensä n. klo 23, ja tulen joko yöllä tai aamulla kotiin. Esim. lapseni ei ole koskaan nähnyt että juon edes alkoholia.
Mutta ymmärrä toki, että kaikkia ei baarissa käyminen kiinnosta, ja jos seurustelisin, niin en sitten varmaankaan kävisi niin usein, mutta minusta nyt vaan on hauska käydä tuulettumassa ja tavata uusia ihmisiä ja laittautua kauniiksi ym.
:Tse 38