Mikä siinä on kun joksus kapakassa joku mies tulee kehumaan ystävätärtäni
laajoin ja kovaäänisin sanakääntein esim. kaupungin kauneimmaksi jne. vaikka hän on ihan tavallisen näköinen.
Tuntuu että siinä on piikki minulle, en väitä että olisin itse kauniimpi mutta olen kyllä huolitellumpi, meikkaan siististi ja minulla on pitkät vaaleat hiukset, hänellä lyhyet tummat.. olenkohan minä jotenkin ärsyttävä? Tätä tapahtuu aika usein.
Kommentit (23)
Kaunis nainen, sen sanoivat kaikki, mutta monikaan ei tullut juttelemaan hänelle baarissa. Yleensä aina hänen kaverilleen, minulle tai jollekulle muulle kuka nyt hänen kanssaan olikaan liikenteessä. Ja syykin oli selvä, nokka pystyssä joka kerta, kun joku tavallisen näköinen mies lähestyi jutteluaikeissa. Jos mies puolestaan oli komeampi (ja ystäväni kiinnostui hänestä), eikä mies jutellutkaan ystäväni kanssa vaan just sen toisen, syynä oli silloin se ettei mies muka uskaltanu hänelle jutella kun hämääntyi hänen kauneudestaan tms.
Pitemmän päälle en jaksanut kuunnella loputonta juttua omasta ulkonäöstään ja tapaamiset vähenivät, kunnes loppuivat kokonaan.
kuvan. Ja oikeasti, jos keskivertomies näkee vierekkäin tavallisen sievän nauravaisen ystävällisen ihmisen, ja ' kaunottaren' , joka nolostelee ' räkättävää' kaveriaan, voitte arvata kumman seura kiinnostaa enemmän.
Itse olen ollut tavallisen näköinen ja hyvin sosiaalinen nuori nainen, ja varmaan herättänyt samaa katkeruutta. Mutta minkä sille voi, että miehet pitävät siitä, että niiden jutuille nauraa ja niille hymyilee. Ja jos se tulee luonnostaan, ilman mitään yritystä ketään iskeä, niin minkäs sille voi.
lyödä sitä paremman näköistä, varsinkin jos se mies itsekkin on tavallisen näköinen.
olisivat nätimmät kuin tummat lyhyet? Ja yllättävän moni pitää enemmän luonnollisesta kuin meikatusta naisesta.
Tai sitten ne yrittää saada molemmat yhtäaikaa.
kaunista on vaikempi lähestyä, sehän on selvää.
jotka viehättää. Miehet lähestyy paljon mieluummin naista, joka katsoo heihin avoimesti, nauraa kaikille vitseille, hymyilee paljon jne kuin vähän kauniimpaa mutta hiljaisen oloista naista. En usko että sitä hiljaistakaan pidetään ylpeänä tai kopeana vaan että kyse on ihan siitä, että on varmempaa avata juttua iloisen ihmisen kanssa. Hiljaisemmasta kun on vaikea arvata miten hän reagoi. Ja ehkä ne kehuu sun ystävätärtä osin siksi etteivät keksi muutakaan sanomista - hän kun on se ainut yhteinen tuttava teillä.
Kokeilepa joskus sellaista, että vaikka et keksikään mitään sanomista tai viitsi nauraa räkättää kaverisi lailla, niin katsot miehiä silmiin ja hymyilet välillä avoimesti ja vilipittömästi. Sillä saa aina huomiota.
ei kai sitä muuten pitäisi ihmetellä???? ;D
Ehkä ystäväsi on sinut itsensä kanssa ja viehättää siksi?
Mulla on paljon ystäviä, osasta voisi sanoa objektiivisesti ajatellen, etteivät ole ihan kaikkein kauneimpia, mutta äärettömän viehättäviä, hauskoja persoonia, toiset taas ovat piirteiltään ehkä kauniimpia, huolitellumpiakin, mutta esim. luonteeltaan hillittyjä, varovaisia, eivät mitenkään karismaattisia tyyppejä. Miehet lähestyy baareissa helpommin näitä ns. näkyviä ja helposti lähestyttäviä tyyppejä.
hän on aika pulskakin ja rääkyy välillä kuin mikäkin harakka. Mutta miehet tytkkää ja sehän on hyvä se. ap
Jos ystäväsi vaikuttaa avoimelta ja vastaanottavaiselta, hänelle tullaan puhumaan, myös iskumielessä. Itselleni sattuu paljon sellaista, että tuntemattomat ihmiset, aivan vanhuksiin asti, jutustelevat minulle usein niitä näitä tai kehuvat esim. pukeutumistani.
ei blondius kaikkea pelasta, tarvitaan siihen viehättävyyteen muutakin...
eli olisiko niin että sinun mielestä kaverisi on tavis, mutta monen muun silmissä kaunis nainen. Ja aina se ulkoinen olemus ei kerro kaikkea, joillain ihmisillä on sitä " mystistä" viehätysvoimaa.
nämä kehujat ovat itse yleensä vanhempia miehiä. Eivät mitään nuoria pojankloppeja enkä minä ole mikään ylitällätty... mutta siis anyway.
ja kova ääninen. Ehkä se viehättää.. Minä olen hiljaisempi.
ap.
mutta ei siis aina. Joskus on kyllä noloa kun hän räkättää sitä räkästä nauruaan :D, myönnän.
ap
Mä en jaksa kyläl uskoa, että ne miehet lähestyisi sun kaveria sun kiusaksesi, vaan tod. näk. hänessä jokin piirre viehättää miehiä enemmän kuin sinussa.
Kohdista ensin kiinnostus siihen toiseen naiseen, kehu sitä ja dissaa sitä, josta olet oikeasti kiinnostunut. Sitten alat pikkuhiljaa lämmitellä sitä, josta olet oikeasti kiinnostunut. Putoaa syliin kuin kypsä hedelmä.
Kaverisi saa huomiota, ja se on muka piikki SINULLE?
Mä olen nyt kuullut kaiken.