Ole rehellinen
Lähtisitkö miehesi a jos elämääsi saapuisi mies/nainen joka olisi älykäs, rikas ja mukava. SIIS todella rikas.
Kommentit (17)
Sanalla sanoen minulla on niin hyvä olla mieheni kanssa, etten usko että kenenkään kanssa asiat olisivat paremmin. Rahalla ei ole mitään merkitystä.
ja lapsille oman hoitajan tai jokaiselle oman hoitajan.
ja koska olen ap saan määritellä, miten juttu jatkuu joten SAA ottaa lapset mukaan, isän suostumus. Ja tän uuden miehen
Miten vastaukseni kuvasti huumorintajuttomuuttani?
9
ei kai kukaan tosissaan kysy " Oletteko kehittäneet jonkun oman kommunikointiyylin?" ap
Vierailija:
ei kai kukaan tosissaan kysy " Oletteko kehittäneet jonkun oman kommunikointiyylin?" ap
Ajatteleeko oikeesti joku että raha on tärkeämpää kuin rakkaus?
Toivu jo. Oikeesti ei kukaan tollasta tosissaan kysy tai sit kaikki piuhat ei ole kiinni.
Vierailija:
Toivu jo. Oikeesti ei kukaan tollasta tosissaan kysy tai sit kaikki piuhat ei ole kiinni.
Ei minun ensimmäinen oletukseni ole, että joku vääntää huumoria ilman hymiöitä. Olen työssä, jossa joudun tapaamaan hyvinkin erikoisia ihmisiä. Miksi pilkkaat minua huumorintajuttomaksi ja käytät jotenkin alentuvaa kieltä? Yritän keskustella ihan asiallisesti.
9
No yritän vaan todistaa väitteeni oikeaksi. Huumorintauinen ihminen ei jaksais vetää herneitä moisesta asiasta vaan lähtis leikkiin mukaan. (hymiö)ap
Vierailija:
No yritän vaan todistaa väitteeni oikeaksi. Huumorintauinen ihminen ei jaksais vetää herneitä moisesta asiasta vaan lähtis leikkiin mukaan. (hymiö)ap
mutta nyt kun otit puheeksi, niin olen mä aika viisas.
muiden äitien juttuja miehistään että voisinpa vaihtaa omani sellaiseen joka on iltaisin ja viikonloppuisin kotona...
miehesi luota