G: nainen, tykkäätkö oikeasti antaa suuseksiä
Kommentit (15)
Vierailija:
ex-mieheni mielestä oli homojen hommaa jynssätä itseään ja vaihtaa vaatteita........
Onko tommosia miehiä oikeesti olemassa, yök!!! No onneksi on ex-mies....
Oksentaisin samantien. Minulla on muutenkin tosi herkkä kurkku : ) siis tietyt hajut ja muut ällötykset saattavat aiheuttaa oksennuksen mm lasten kakat ja kakkapyllyjen pesut. Sääli miehen puolesta, mutta ei voi mitään
Nyt kuvioissa toinen mies, nuoruuden rakastettu. Muutamia kertoja olen häneltä suihin ottanut mutten loppuun asti. Viime yönä kerroin että olen äärettömän kokematon sillä saralla, vaikka ikää yli 30v.! Ylisti minun taitoja ja lupasi opettaa jos jotain huomauttamista tulee ;). Tänä aamuna sitten lopultakin otin suihin että hän laukesi. Välillä tuntui että usko ja voimat suusta loppuu kesken mutta voi mikä voittajafiilis siitä tuli kun toinen voihki ääneen! Kaikki nielin eikä ollut yhtään pahaa vaikka melko lasti tulikin. Ennen en olisi voinut edes kuvitella tekeväni niin. Leuat ja suu oli kyl vähän turrana sen jälkeen kun hampaiden pesun jälkeen huuhteluvesi ei meinannu pysyä suussa ;) Mut eiköhän suu harjaannu kun pääsee treenaamaan ;) Maltan tuskin odottaa seuraavaa kertaa!
mutta kyllä loppuun asti on hauska välillä ottaa. Se kiihottaa aika tavalla.
On erittäin seksikäs fiilis, kun mies on täysin mun kontrollin alla. Joskus nielen, joskus en.
Mitään kortsua en kyllä väliin tunkisi.
tai hauskaa ole kököttää suu auki kun toinen pökkii sinne. Pikemminkin tulee alistettu olo. Enää en anna siis suuseksiä kovin mielelläni ja kun annan lopetan heti jos mies haluaa ottaa kontrollin.
maku ällöttää, leuat kipeytyvät. Joskus teen sen velvollisuudesta.
Pakko joskus kuitenkin suostua kun mies niin paljon sitä haluaa.
Mutta en joka kerralla sitä anna. Aina ei innosta. Annan omasta halustani silloin tällöin ja silloin tykkään siitä. Suihkun jälkeen tietenkin.
kanssa todella kuvottava ajatus, meinasi oksennus tulla jo pelkästä ajatuksesta.
Nykyisen mieheni kanssa nam- aivan ihanaa : ) Imen mielelläni ja monta kertaa viikossa. Ja nielen kanssa. Johtuisiko myös osittain siitä, että nykyinen mieheni pitää huolta hygieniastaan ja ulkonäöstään, kun taas ex-mieheni mielestä oli homojen hommaa jynssätä itseään ja vaihtaa vaatteita........