Huomenna imurikauppaan, kehukaa omianne (tai haukkukaa)!
Imuroidaan kerran viikossa 90 neliön kerrostalokämppää, kaksi lasta ei koiria eikä kissoja. Tilaa siis ei hirveästi ole, että pieni koko ja hiljaisuus plussaa. Nyt vinkkejä!
Kommentit (12)
Huollossa en ole koskaan käyttänyt, mutta nyt taitaisi olla aika, niin saisi toiset 15-vuotta lisää.
Hyvä imuteho ja suht. hiljainen.
ps. kiinnittäkää huomiota imurin väriin. Meillä ainakin eduksi, että istuu sisustukseen, sillä jatkuvasti esillä.
;-)
kokeiltua. Nyt on Miele ja ehdottomasti paras!
Noita Mielejähän on laidasta litaan 109-299 hinnoilla...
Ap
Ja extraplussana, se näyttää niin avaruusalukselta, että nykyään mies imuroi meillä enemmän kuin minä =D
Vierailija:
Ja extraplussana, se näyttää niin avaruusalukselta, että nykyään mies imuroi meillä enemmän kuin minä =D
hankkia tietystä liikkeestä pussit. Joku yleismallikin kävi, muttei koskaan toiminut kunnolla. Rasittavaa...
Ostimme uuden, sellaisen jossa on tyhjennettävä kotelo pussin tilalla. Todella kätevä! Kotelon ja suodattimet voi välillä pestä ja taas mennään. Kodin ykkösestä ostettiin, merkkiä en pääse nyt tarkistamaan, mutta taisi olla Miele?
enkä voi paljoakaan kehua.
Jotenkin kölsö käyttää, eikä imutehokaan aina ole paras mahdollinen, vaikka säädettävä se onkin. En ostaisi, jos nyt menisin uutta ostamaan.
Pusseja saa kyllä joka marketista, mutta niin kai niitä nykyään saa mallille kuin mallille.
Varmaan se nyt sitten on Miele tai Dyson, vaikka tuon Dysonin hinnat näyttää olevan aika suolaisia. Pitää käydä kaupoissa pyörittelemässä imureita että miltä ne tuntuu, pussittomat kiinnostaisi kun aina on pölypussit loppu ja meillä toi lopunajan rakkine toimii muutenkin huonosti jos pussi ei ole ihan tyhjä!
Ap
Ja tykkään siitä paljon enemmän kuin aikoinaan kotimyynnissä ostetusta huippukalliista Royal Luxista.
4000- tai 5000-sarja, ota Saksassa tehty! edellinen miele kesti mulla 25 vuotta
Mielet on selvästi Dysonia edullisempiakin.
Suosittelen siis satsaamaan laatuun, se kannattaa.