Miten ihmeessä koneesta otettujen pyykkien oikominen on niin
äärettömän vaikeaa?
Joka kerta mies ripustaa kuivumaan ryttyisiä farkkuja, ryttyisiä lakanoita, ryttyisiä puseroita... Äsken taas keräsin pyykit narulta ja yritän epätoivoisesti repiä auki niitä ruttuisia myttyjä. Helkkari sentään.
Olen asiasta sanonut sata kertaa, mutta kun se on niin hemmetin vaikea asia ymmärtää ja varsinkin muistaa. "Voihan ne silittää jos tarvitsee". Paskat.
Kommentit (9)
Mutta mies tekee silti myttyjä. joku lakanan siististi taitteleminen on ihan mahdotonta, siitä pitää tehdä MYTTY. Ymmärrän että viikkaaminen ei onnistu ihan täydellisesti yksin, mutta jättäisi sitten tekemättä.
niitä pyykkejä samalla, jos kerran saa ajalliseksi ripustaa ne narulle.
Mieheni ei edes koske pitkällä tikulla mihinkään pyykkikoneeseen saati että ripustaisi pyykkejä. Kaikki pyykin saan ihan itse oikoa pyykkinarulle juuri niin kun itse haluan.
pyykkikoneeseen eikä kuivausrumpuun.
Hänen tehtävänsä on tuoda likaiset vaatteet likapyykkikoriin. Minä huolehdin pyykit koneeseen, kuivausrumpuun, silitän kaikki (en sukkia enkä rintsikoita) ja vien kaappiin omalle paikalleen.
Itse asiassa se ei ole edes homma eikä mikään.
Mieheni ei edes koske pitkällä tikulla mihinkään pyykkikoneeseen saati että ripustaisi pyykkejä. Kaikki pyykin saan ihan itse oikoa pyykkinarulle juuri niin kun itse haluan.
jos vaihtoehtona on kaivaa kaapista niitä ihme kasoja. Siihen menee paljon enemmän aikaa...
Meillä mies ei myöskään vahingossakaan saa laitettua pyykkejä kuivumaan ilman erillistä käskyä tai ilmassa leijuvaa pahaenteistä tunnelmaa. Mies on ollut pari päivää kotona ja mulla taas on ollut kiire töissä = pitkää päivää. Nostin eilen aamulla pestyt pyykit korissa olohuoneen lattialle kuivaustelineen viereen ennen kuin lähdin töihin (mies jäi nukkumaan). Siinä ne vieläkin jököttivät, kun tulin illalla yhdeksän maissa kotiin. Huoh.
Jippii! En siis ole ainoa joka nostaa aiheesta kierroksia...
Oli tosiaan niin mukavaa taas YRITTÄÄ viikata pojan siistejä housuja, jotka olivat pelkkä patongin muotoinen koppura.
On meilläkin kuivausrumpu, mutta se syö niin kamalasti energiaa etten viitsi sitä juuri käyttää. Meillä kuitenkin on ihan hyvin tilaa kuivata telineessä.
Tiedättekö, kauluspaidankin saa uskomattoman monelle mutkalle vaikka sen ripustaisi henkariin! Kauluksia ei voi oikoa eikä hihoja suoristaa... Mun miestä ei oikeasti kiinnosta kuinka ryttyiset vaatteet sillä on päällä. Hänen vaatteitaan en siis silitä. Mutta harmittaa kun omat ja lasten vaatteet ovat kuin lumppukasasta haettuja.
ap
Ihan sama täällä. Mies joskus tarjoutuu ripustamaan pyykit, mutta se on kyllä homma jota en mielelläni anna hänen tehdä. Sit ne on kaikki ihan rytyssä ja se on niiiiiin ärsyttävää!