Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa viisaat, miten ihastunut mies käyttäytyy??

Vierailija
25.04.2008 |

ja vieläpä sellaisessa seurassa, missä ihastusta ei sovi muille näyttää vaikka muita on läsnä. :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihastunut käyttäytyy? Etköhän sen huomaa itsekin. Jos et ole varma, niin ei se varmaan ole sitten kiinnostunut.

Vierailija
2/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänelle vastattiin? Voitko nostaa ketjun?

Siis, tässähän on kyse juuri siitä, kun en ole varma. Haluan tietää onko OMA mieheni ihastunut, hän petti minua parhaan ystäväni kanssa mutta vannovat etttä oli yhdne illan juttu....nyt kuitenkin pelkään että siinä on jotain tunteitakin, kun usein tuota ystävää nähdään...ja minä annoin anteeksi, molemmille. :( Nyt kuitenkin pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiva jatkuvasti kyylätä ja epäillä :(

Vierailija
4/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen päättänyt pysyä mieheni luona. Halusin vain kysyä mutta kukaan ei viitsi auttaa.

Vierailija
5/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, siinähän sitten mietit, onko miehesi/ystäväsi ihastunut ja käyvätkö vetämässä varvit, kun silmäsi välttää. Varsinaisia kyitä pidät povellasi, yök!

Vierailija
6/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan. Veikkaisin, että itse tunnet miehesi parhaiten ja huomaat, jos hän esimerkiksi flirttailee ystäväsi kanssa.

Vierailija
7/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan tosi hyvin juttuun keskenään, meillä on ihan omia juttuja, joita muut ei välttämättä edes ymmärrä, osataan lukea rivien välistä. Hipaistaan " salaa" toisiamme, rankka huumori (myös alapään juttuja), katse kertoo ehkä kaiken. Kysy lisää, jos jokin muu kiinnostaa?

Vierailija
8/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tullaan tosi hyvin juttuun keskenään, meillä on ihan omia juttuja, joita muut ei välttämättä edes ymmärrä, osataan lukea rivien välistä. Hipaistaan " salaa" toisiamme, rankka huumori (myös alapään juttuja), katse kertoo ehkä kaiken. Kysy lisää, jos jokin muu kiinnostaa?

Vierailija
9/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teidän välillä jo tapahtunut jotain, vai missä vaiheessa etenitte hiplailuasteelle? Miten teidän juttu alkoi?

Vierailija
10/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakko myöntää, että kiinnitän erityisesti huomiota siihen mitä laitan päälle, kun näen tämän miehen ja hajuvettäkin reippaasti. Saman olen huomannut miehenkin puolelta, että on ruvennut käyttämään tuoksuja kanssani.

Vierailija
11/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän ressukalle, täällä pohdit, jatkaako miehesi ja ns ystäväsi suhdettanne ja miten sisit heidät kiinni. Tosi säälittävää, miten itsetuntosi antaa sinun alentua tuolle tasolle?

Vierailija
12/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan halailtu, pidetty toisiamme kädestä, kerran suudeltu. Ollaan samoissa luottamustehtävissä ja liikutaan paljon kaksistaan. Ollaan puhuttu kyllä muustakin, mutta kumpikin toivotaan, että jää puhetasolle.

Vierailija
13/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos varmuutta ei ole vain epäilys?

Vierailija
14/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattiin vaan, että tullaan tosi hyvin toimeen ja pystytään puhumaan mistä asiasta vaan oikeilla sanoilla. Alkoi ehkä siitä, että kerran päivällä uskalsin soittaa hänelle ja juteltiin tunteistamme. Puol vuotta on kestänyt nyt tämä ihastuminen.

Vierailija
15/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, tosi rohkeaa 9! Mä en siis ole ap, mutta olen itse ihastunut ja yritän kerätä rohkeutta saada jotain aikaiseksi....mies on varattu, minä en. Enkä ole varma hänen tunteistaan minua kohtaan...

Vierailija
16/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilu asetelma. Älä sotkeudu siihen.

Vierailija
17/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaa moraalisaarnoja. Mulla on vaan tämä yksi elämä ja elän sen kuten tahdon. 18

Vierailija
18/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet alhainen ihminen ja saat jonain päivänä typeryytesi takaisin.

Vierailija
19/20 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua te teette tällaisessa ketjussa? Oletteko niin täydellisiä että on varaa moralisoida?

Vierailija
20/20 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Mies tekisi tietysti viisaasti, jos omalta osaltaan tukisi luottamuksen rakentumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi