Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Valitin esimiehestäni hänen esimiehelleen, ja nyt oma esimieheni sai varoituksen
25.04.2008 |
Valitukseni oli siis ihan aiheellinen.
Pelkään nyt, että oma asemani hankaloituu, kun uskalsin avata suuni epäkohdasta.
Onko kellään kokemuksia tällaisesta asiasta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ole sanojesi takana-
pidä silti matalaa profiilia-
sinun ei ole pakko kommentoida mitään
luottamusmies ja tai työsuojeluvastaava mukaan joka esimiespalaveriin