Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaa näläntunteen voittamiseen?

Vierailija
25.04.2008 |

Laihdutan. Syön vähemmän kun kulutan-dietillä, tavallista ruokaa, huomattavasti entistä pienempiä annoksia, mutta kun koko ajan suolet huutaa. Miten sais unohdettua näläntunteen? Vinkkejä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo paljon. vissy tuntuu täyttävältä, eikä lihota.

Vierailija
2/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut kahdessa viikossa kolme kiloa, vielä kolmekymmentä jäljellä, jipii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suolet huutaa se on merkki siitä, että laihtuu, ajattele lopputulosta, älä nälkää pahana asiana.

Vierailija
4/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis Ap:n tavoin laihduttaa.

Vierailija
5/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nälkää tunne vaikka laihdutan. Syön riittävästi eikä ole kokoajan nälkä.

Vierailija
6/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä siis. Haluan muuttaa elämäntapojani pysyvästi syömällä tavallista ruokaa sopivia annoksia, en mitään ihmediettiä, jota ei voi loppuikäänsä noudattaa!

Vierailija
7/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät tulokset laihduttamalla edellyttävät pysyvää elämäntapamuutosta. Sulla on vääränlainen dieetti, jos olet koko ajan nälässä. Ethän voi loppuelämääsi olla nälässä?

Vierailija
8/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mun sanoneen, mutta viikon päästä kyllästyt ainaiseen nälkään ja mätät kaiken mitä kaapeista löytyy. Nyt tolkkua tuohon hommaan ja alat miettimään ruokailujasi uudelleen. Täytät puolet lautasesta kasviksilla ja loput muulla ruoalla. Syöt kaksi lämmintä ateriaa päivässä, joista toinen voi olla keittoruoka. Ruoan kanssa tummaa leipää, jossa kasviksia päällä. Päivään mukaan tuoreita hedelmiä, marjoja ja salaatteja. Lisäksi rasvattomia maitotuotteita ja pehmeitä rasvoja noin kaksi teelusikallista päivässä. Ja liikuntaa joka päivä ainakin 30 minuuttia.

Elä vain nälässä laihduta!

Vierailija
9/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se oli vaan elimistön totuttelua pienempiin annoskokoihin tmv. Pari kuukautta olen laihdutellut ja paino on tippunut tasaisesti, joten luulisi, että jos kyse olis liian vähästä syömisestä säästöliekki olis jo iskenyt.

Vierailija
10/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säännölliset ruokailuvälit! Max. 4 tuntia. Lounaan ja päivällisen välissä ehdottomasti pieni välipala, jolloin ei ole kirkuva nälkä kun pitäisi alkaa ruoanlaittoon.

Nimim. Näillä ohjeilla 40 kiloa pudottanut

Vierailija
11/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin laihduttanut erilaisilla ihmedieteilläj a painonvartijoissa elämäni aikana neljä kertaan. 20 kiloa, mut kaikki on tullu aina takas. Nyt kokeilen normaalia ruokaa.

Vierailija
12/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin joku rupeaa taas vääntämään asiasta, ei, karppaus ei tarkoita että syö pelkkää pekonia ja munia.

Itse olen ns. hyväkarppi, syön siis jonkinverran myös täysjyväruisleipää ja täysjyväriisiä/pastaa.

Käy tutustumassa ruokavalioon ja ihmisten laihdutustarinoihin sivuilla karppaus. info.

Elämäntapojen muutos terveellisempään suuntaan, tätä tämä on.

Itse en syö punaista lihaa lainkaan, syön kalaa, kanaa, kasvisproteiineja, munia ja runsaan määrän kasviksia päivässä, marjoja, hedelmiä jne myös päivittäin. Paino tippuu ja olo kohenee, tässä siis luovutaan sokerista ja muista huonoista hiilihydraateista, eli valkoisista jauhoista yms.

Suosittelen lämpmästi.

Vierailija
13/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin vähemmän, mutta ilman näläntunnetta. Pienensin annoskokoja pikkuhiljaa, niin vatsa ehti sopeutua pienempiin määriin eikä missään vaiheessa tullut nälkää, ja samalla tulin pysyvästi järkeistäneeksi annoskoot. Kilot ovat pysyneet poissa jo vuosia.

Vierailija
14/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan minä syön paikkareissa sitä normaalia kotiruokaa? mitä sinä ap söit jos nyt syöt normaalia ruokaa?

Vierailija
15/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sopia sinulle, ja nälkää ei todellakaan tunneta kun karppaa.

Ruokavalio monipuolistuu, unohdetaan kevyttuotteet ja sipaisut kevytlevitettä leivälle. Käytetään puhtaita tuotteita, voita, kermaa, oliiviöljyä, pähkinöitä, avocadoa yms mistä saa hyvänlaatuista rasvaa.

Nuo painonvartijat yms yleensä kaatuvat juuri siihen että kitudieetillä ei kukaan jaksa. Karpatessa esim. tumma suklaa on sallittu herkku, samoin punaviini. Kummastakin saa hivenaineita ja ovat siis ihan suositeltuja.

Lainaa kirjastosta vaikka Antti Heikkilän kirja, pidän hänen asenteestaan hiilihydraattien suhteen.

Vierailija
16/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä jos missä kehotetaan syömään tavallista, vähärasvaista ruokaa. Joku siinä on mennyt kohdallasi pieleen.

Vierailija
17/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis painonvartijoissa söin normaalia kotiruokaa, kylläkin kevytversioita. mutta se ianainen pisteden laskeminen ei ollut normaalia, koko ajan tuntui, että syöminen ei ollut normaalia. nyt syön normaalia kotiruokaa, en kevyttuotteita, koska ne eivät maistu hyvältä. syön vain pienempiä annoskokoja normaaliini verrattuna ja tietysti paljon vihanneksia ja vettä, siis terveellisesti kuitenkin.

Vierailija
18/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähärasvainen ruokavalio ei ole hyvästä.

Elimistö, aivot kaikki tarvitsee rasvaa. Luopukaa niistä leivistänne, ottakaa lisää rasvaa ruokavalioon, monipuolisesti kasviksia ja proteiinia. Painonhallintaa ilman nälkää, elimistö voi hyvin ja paino tippuu. Eli siis karppausta suosittelen minäkin. Ei ole rasvalla läträystä, mutta reilusti saa käyttää oliiviöljyä, rypsiöljyä, voita, kermaa, monipuolisuutta pähkinöillä jne. kuten aiempi kirjoittaja kirjoitti.

Vehnällähän ne siatkin ennenvanhaan lihotettiin..

Vierailija
19/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

25

Vierailija
20/26 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, että painonvartijoissa maksat siitä että laihdut sotii sitä vastaan, että pv olis kivaa. Kun syöt vähemmän säästät sitäpaitsi rahaa vaikka uusiin vaatteisiin.