Lue keskustelun säännöt.
Lapsimessut, pe vai la hiljaisempi?
25.04.2008 |
Mietin, mennäkö pe vai la Messukeskukseen, et kumpi ehkä olisi hieman hiljaisempi päivä. Lauantaina siellä on niitä, jotka ovat arkisin töissä, mutta onko sitten pe kaikki kotiäidit liikkeellä juuri sen takia? :) Vai onkohan kaikki päivät ihan yhtä vilkkaita...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla