Sektiolla SYNTYNYT: miten itse olet synnyttänyt?
Entäs muut sisaruksesi? Itse olen syntynyt perätilan vuoksi sektiolla, itse synnyttänyt ahtaan lantion vuoksi sektiolla keskikokoista pienemmät vauvani. Myös äidilläni lantio ahdas, sisarukseni myös sektiolla.
Kommentit (20)
tyttäreni huonon synnyttäjän ruumiinrakenteensa minulta. ap
Eli ei periytynyt mulle äitini synnytysongelmat.
itse olen synnyttänyt viisi lasta alakautta.
Itse olen sektioitu kaksi kertaa, kun eivät ole lähteneet tulemaan kännistyksistä huolimatta.
Sisko taasen on kyllä synnyttänyt 3 alateitse - joskin käynnistettynä, mutta silti.
Itsellä takana kolme helppoa alatiesynnytystä.
Ensimmäinen pikkuveli syntyi sektiolla samasta syystä ja toinen leikattiinkin sitten suunitellusti. Itsellä kaksi sektiota samasta syystä.
Itse olen synnyttänyt kaksi lasta alakautta ilman ongelmia.
Itse olen syntynyt sektiolla, perätilan vuoksi. Lääkäri oli todennut, että istua jökötin sellaisessa asennossa, että tekivät pystyhaavan että varmasti saisivat minut ulos (70-luvun lopussakin jo siis ilmeisesti tehtiin myös vaakaviiltoja).
Pikkuveljeni syntyi sitten alakautta, tosin synnytys pitkittyi heikkojen supistusten takia.
Itse olen synnyttänyt molemmat lapseni alateitse, ensimmäinen syntyi lopuksi imukupin avulla (myöskin pitkittynyt synnytys ja heikot supistukset), kakkonen sitten huomattavasti helpommin tai ainakin nopeammin ihan omin voimin.
Itse syntynyt sektiolla perätilan vuoksi. Myös molemmat sisarukseni syntyneet sektiolla, syitä en muista muutakuin kolmas on sektioitu kuulemma automaattisesti.
Itselläni kaksi alatie synnytystä, samoin toisella siskollani. Kolmannella siskolla ei vielä lapsia =)
oma synnytys, kun mieskin oli syntyessään iso. Mutta hyvin meni ja pikkuinen tyllerö tuli.
Olen saanut kaikki omat lapseni samoin sektiolla, ekan pysähtyneen synnytyksen vuoksi, loput suunnitellusti. Siskoni on vielä lapseton.
Itse uskon että omat tyttäreni tulevat myös saamaan lapsensa sektiolla, meitä ei vaan ole luotu synnyttämään alateitse.
Oma taas tuli maailmaan sektiolla.
Kaksi kertaa olen itse alateitse synnyttänyt.
sektio oli muutenkin sovittu perätilan takia ja sitten menivät lapsivedet ja sydänäänet romahtivat. Niin kiire oli lääkärillä että muistoksi jäi arpi alaselkään!
Omat kaksi synnytystä alateitse ja vielä nopeasti :)
itse synnyttänyt kerran alateitse, kerran tehty suunniteltu sektio
Koska olin perätilassa. Enimmäinen lapseni syntyi hätäsektiolla perätilan ja raskausmyrkytyksen vuoksi. Toisen lapseni synnytin alakautta.
äitini ahtaan lantion vuoksi ja olen itse synnyttänyt kaksi lasta sektiolla, raskausmyrkytyksen/ b vauvan hengityskatkosten vuoksi
Kerran olen synnyttänyt sektiolla perätilan vuoksi, kaksi kertaa alateitse epparin kanssa.
koska äidilläni oli yksi sektio ennestään ja turvallisuussyistä suosittelivat sektiota (oli käytäntönä 70-luvulla). Itse olen kolmesti synnyttänyt alateitse.
Olen synnyttänyt sektiolla rv32 koska vauvan sydänäänet romahtivat yhtäkkiä.