Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko pientaloalueelle, jossa kaupungin vuokrataloja?

Vierailija
24.04.2008 |

Löysimme kivan rivitaloasunnon, mutta vieressä on kaupungin vuokrataloja (rivareita). Pitäisikö tuon mielestäsi näkyä hinnassa? Sille nyt ei voi mitään, että ne talot näyttää jotenkin rähjäisiltä, pihat täynnä tavaraa jne...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN samanlaisia ihmisiä ne asukkaat siellä ovat kuin kuka tahansa muu.

Vierailija
2/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mun kokemuksen mukaan ne asukkaat jotka siellä kaupungin asunnoissa asuu, yrittää sopeutua siihen seutukuntaan, joka ainakin täälläpäin keskiluokkaista ja vähän varakkaampaa. Eli yritetään niin kuin olla " samaa jengiä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ainakin kaupungilla on suht hinnakkaitakin asuntoja keskustan tuntumassa. Alueella paljon omistusasuntoja ja on rauhallinen. Sitten on näitä levottomampiakin alueita, jonne en muuttaisi ilmaiseksikaan.

Vierailija
4/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen asunutkin.

Vierailija
5/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaukseni: en ostaisi, enkä muuttaisi vuokrallekaan moiselle alueelle.

Vierailija
6/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ennakkokäsitys jo valmiina....

Vierailija
7/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa kaupunginosia eri puolella Suomea on sekä omistus- että vuokra-asuntoja. Itse asumme paritalossa rauhallisessa paikassa, mutta parin korttelin päässä on kaupungin vuokra(rivi)taloja. Niistä ei ole ollut mitään " haittaa" eivätkä ole vaikuttaneet hintatasoon.

Vierailija
8/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia ihmisiä niissäkin asuu. ainakin pk seudulla asunnot ovat niin kalliita, että vuokralla asuu ihan tavallistakin väkeä, opettajia, sairaanhoitajia palomiehiä ym perheineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi