Päivittäin viinan juominen on rankkaa hommaa
Siitä pitäisi maksaa 4000e/kk, koska rankkuus on kuulemma tärkein peruste ansioille. Jos et usko rankkuuteen, niin kokeile vaikka itse vetää joka päivä kunnon kännit viikko putkeen.
Kommentit (18)
Olen huomannut parista kavereistani. Ei oo heikoille se homma.
Mihin voin laittaa hakemuksen että juomisestani aletaan maksaa asiallista palkkaa?
Onneksi en ole oikeen koskaan välittänyt viinasta mutta se mielikuva kun sisuskalut palaa:D
kokeilin kerran ja on kyllä kauhiaa, vaatii mieleltäki kestoa.
Erittäin totta. Onko muut havainneet, että raitistunut alkoholi on todella näppärä ja ahkera työntekijä? Staminaa on eikä tunnu väsyvän mistään.
Aivan aliarvostettu duuni. Lisää liksaa!
Kyllä se päivittäin juominenkin vielä jonkin aikaa menee mutta vedäpä viikko pari putkeen ja lopeta seinään, niin ikimuistoiset olot tulee.
Ei se juominen niin rankkaa,vaan se viinojen hakeminen kauheassa darrassa täristen.Ja tottakai just sillo on se pisin jono kaupassa ja mumoilla plussa-kortit hukassa .
Kerran meinas lentää purjot hihnalle kirjaimellisesti,hiki vaan valu.
Vedin alkoholia päivittäin muutaman vuoden, ei se kyllä raskasta useinkaan ollut.
Siksipä kokenut juomari osaa jemmata aamuksi sen verran keittoa, että pahimmat tärinät saa kuriin ennen maagista klo 9.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut parista kavereistani. Ei oo heikoille se homma.
En vaan ikinä huomaa milloin ne syö?
Vierailija kirjoitti:
Ei se juominen niin rankkaa,vaan se viinojen hakeminen kauheassa darrassa täristen.Ja tottakai just sillo on se pisin jono kaupassa ja mumoilla plussa-kortit hukassa .
Kerran meinas lentää purjot hihnalle kirjaimellisesti,hiki vaan valu.
Tiedän tunteen. Seisoin kassajonossa kaljalaatikko kourassa ja hiki virtasi kuin saunassa olisi. Joku just mummo maksoi ostoksia kolikoilla ja se kesti ja kesti. Kauppa on onneksi ihan vieressä. Heti kun pääsin kotiin meni kuilulla kaksi kaljaa ja vasta kolmannen avatessa malttoi laittaa tupakaksi.
Minä juon ainakin kaikki aina illalla tai yöllä. Pahempi ongelma kuin tärinä ja oksettaminen aamulla on se onko vielä rahaa jäljellä.
Ammattilainen juo sillonku on hereillä, ei sitä tiedä onko yö vai päivä.
Itsekin olen joskus talvella mennyt kaupan ovelle .n neljän aikaan yöllä hakeen bisseä,luulin että on päivä...
Oli useemman viikon putki menossa.
Itse join aiemmin vain noin kerran kuukaudessa sen kaksi pulloa viiniä/vrk, mutta kyllä siitä(kin) tuli jo paitsi huono olo, niin kaikenlaista terveyspulmaa. Mm. hengenahdistusta ja jalkojen pettämistä alta. Taisin olla liian vanha kyseiseen harrastukseen. Mikä nyt sitten on liikaa, sekin lienee jokaisen kohdalla yksilöllistä. Alkuun voi juoda vaikka minkälaisia määriä, eikä tule mitään mainittavia ongelmia ja vaikeuksia. Mutta ajan päästä, liian monta vuotta alkoholia käyttäneenä se juominen ei enää anna mitään kivoja fiiliksiä, ei edes rentoutumista. Ja krapulakin on entistä pahempi, eikä niistä toivu enää samalla tavalla, kuin nuorenpana.Nyt olen ollut raittiina jonkin aikaa. Parempi niin. Tosin jalat eivät toimi vieläkään. Aivojen toiminnasta en sano mitään. Lienee tullut siitä tissuttelustakin jo jonkin verran vaurioita. Joten en todellakaan suosittele kenellekään edes aloittamaan alkoholin käyttämistä. Siihen alkoholin "nauttimiseen" liitetään paljon sellaisia mielikuvia, jotka eivät lopulta pidäkään paikkaansa. Alkoholi ja sen käyttämiseen liittyvät asiat ovat Suomessa tabu, josta ei useinkaan puhuta. Etenkään niistä haittavaikutuksista ja seurauksista perhesuhteisiin, terveyteen ja muihin asioihin. Tosimiehen, tai naisen ei tarvitse juoda ollakseen kova ja hyvä tyyppi. Päinvastoin, on ihailtavampaa, jos onnistuu pysymään ja olemaan raittiina. Mihin sitä alkoholia oikeasti tarvitaan? Ei se anna ja lisää ainakaan liikakäytettynä työkykyä, elinvuosia, eikä terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ammattilainen juo sillonku on hereillä, ei sitä tiedä onko yö vai päivä.
Itsekin olen joskus talvella mennyt kaupan ovelle .n neljän aikaan yöllä hakeen bisseä,luulin että on päivä...
Oli useemman viikon putki menossa.
Talvella kun on aina pimeää niin juodessa voi käydä hassuja. Katsoin seinäkelloa ja se oli puolineljä. Tuntuikin että jo tässä voisi ruokaa tehdä. Jatkoin hörpyn ottamista siinä kun laittelin jauhelihakeiton kiehumaan. Avasin sitten telkkarin ja vasta siinä vaiheessa tajusin että on aamuyö. Onneksi oli vielä suunnilleen puolet kotiviinisatsista jäljellä. Jatkoin vain juomista.
Hah, hah mainio.