Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluatte edullisesti myydä tavaraanne tarvitsijoille, ni älkää hyvät

Vierailija
24.04.2008 |

ihmiset menkö kirppiksille myymään niitä vaan antakaa jonnekin. Trokarit kaluaa kaikki kirppikset ja liki kaikki niistä menee trokareille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis ylimääräisenä tuolla varastossa vaunut, rattaat, matkarattaat, turvakaukalo, turvaistuin, sitteri, pinnasänky, hoitopöytä yms. yms. Ja valtavat määrät leluja ja vaatteita.

Kaikki ostettu kyllä viimeisen päälle, laadukasta, ja ikääkin niillä on vain 2,5 vuotta (siis vaunut, turvakaukalo, pinnasänky+hoitopöytä, muut uudempia).

En jaksa myydä kirpputorilla, ei ole suoraan sanottuna rahan tarvetta, eikä se maksa vaivaa. Ja en haluaisi niitä trokareiden käsiin, vaan sellaisille, joka tarvitsee. Mutta minulla ei ole ketään tuttua, jo tarvitsee.

Mihin ihmeeseen ne sitten laitan?

Vierailija
2/3 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla olis ylimääräisenä tuolla varastossa vaunut, rattaat, matkarattaat, turvakaukalo, turvaistuin, sitteri, pinnasänky, hoitopöytä yms. yms. Ja valtavat määrät leluja ja vaatteita.

Kaikki ostettu kyllä viimeisen päälle, laadukasta, ja ikääkin niillä on vain 2,5 vuotta (siis vaunut, turvakaukalo, pinnasänky+hoitopöytä, muut uudempia).

En jaksa myydä kirpputorilla, ei ole suoraan sanottuna rahan tarvetta, eikä se maksa vaivaa. Ja en haluaisi niitä trokareiden käsiin, vaan sellaisille, joka tarvitsee. Mutta minulla ei ole ketään tuttua, jo tarvitsee.

Mihin ihmeeseen ne sitten laitan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerrot mitä sulla on annettavana/myytävänä.