Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leena Harkimo: 181 cm pituus ja a-kuppi ovat molemmat ominaisuuksia, joilla ei paljoa miehiä houkutella!

Vierailija
24.04.2008 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole ap, enkä pullero. 167/57 ja C75(jos haluat tietää)

Vierailija
22/41 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan kaikki pinnalliset, jotka etsii sitä tusinatavaraa 167/59/C75 karsiutuu (sori puhun tavarasta, mutta välillä tuntuu, että me naiset vaan ajatellaan, mistä miehet on kiinnostunut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä kun on jotain DD-, E- ja F-kuppeja, niin ei ne Bt ole siinä minkään kokoiset. On ne tietenkin muutenkin isompia ihmisiä kuin minä.

Vierailija
24/41 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisönosaston kirjoitukset. Siellä joku a-kuppinen valitti rintojensa kokoa ja MIEHET vastailivat päivätolkulla sille että PIENET RINNAT OVAT KAUNIIMMAT KUIN SUURET!

Mutta toki, eihän tämä olekaan tieteellinen empiirinen tutkimus miesten mieltymyksista, mutta ehkä vähän osviittaa antaa.... :)

Vierailija
25/41 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se edes ole totta, ellei rintoja ole poistettu!

Vai onko tuo olevinaan partitiivi? Enemmän tissejä olisikin isompi tissitilavuus eikä suurempi lukumäärä.

Vierailija
26/41 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä minä sitten saan kurveja, saan vaan keskivartalon pönäkkyyttä jos yhtään lihon.

Vierailija
27/41 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään tissikompleksia, rinnat on pienehköt, mut ne sentään on ja erottuvat hyvin, kun on kapea vyötärö ja sopivan pyöreä lantio. Enkä haluais kolmatta tai neljättä tissiä ;-).

Vierailija:

Eihän se edes ole totta, ellei rintoja ole poistettu!

Vai onko tuo olevinaan partitiivi? Enemmän tissejä olisikin isompi tissitilavuus eikä suurempi lukumäärä.

Vierailija
28/41 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Harkimo oli sopiva tissitön kuikelo Hjallikselle joka ei sais yhtään naista ilman miljooniansa eli tollanen tissitön kuikelo ja muutama muu idiootti akka mitä Hjalliksella on ollut, aika kauheita!!

Vierailija
29/41 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena on aivan tyylikäs ja hillityn kaunis  nainen. En ymmärrä miksi häntä täällä solvataan. Ei ole tarvinnut Leenasta lukea kohujuoruja. Hjallis sen sijaan on kunnostautunut jos minkälaisessa törttöilyssä. Varmasti Leenalla on ollut tarjokkaita, siitä ei ole epäilystäkään. Pituudesta hänelle on taatusti ollut hyötyä. Kuppikoko voi naisella olla mikä vain, jokainen kuppikoko miellyttää aina jotain miestä.

Vierailija
30/41 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö...no saihan se hjalliksen? :O

Vierailija
31/41 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä kyllä se naamakaan tai luonne niitä vetovoimatekijöitä ole. 

Vierailija
32/41 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä tapellaan siitä että millainen nainen se sitten oikeasti on miesten mieleen. Onhan asiasta tehty tutkimuksia, niin ei tarvi tapella: http://m.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000736303.html

Toki tuo on vain yleisimmin tykätty naistyyppi, eikä tarkoita sitä etteikö siihen muottiin sopimattomista kukaan pitäisi.  Kaikille löytyy tykkääjiä ja eihän niitä tykkääjiä tarvita loppujen lopuksi kuin yksi, miksipä siis kenenkään naisen pitäisikään olla kaikkien miesten mieleen.

Vierailija
33/41 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan Leena puhuu. Ylipitkä pituus ja tissittömyys naisella eivät kiinnosta miehiä.

165/52 ja D75

No ei minusta noissa ominaisuuksissa ole vikaa, vaan kokonaisuudessa. Leena on niin miesmäinen, lyhyet hiukset, kolso olemus, vaatetus. Kasvattaisi hiuksia hieman pidemmäksi, meikkaisi eri tavalla, hieman naisellisempaa pukeutumista ja avot! Kaunis nainenhan hän on ja komea.

Vierailija
34/41 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina täällä tapellaan siitä että millainen nainen se sitten oikeasti on miesten mieleen. Onhan asiasta tehty tutkimuksia, niin ei tarvi tapella: http://m.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000736303.html

Toki tuo on vain yleisimmin tykätty naistyyppi, eikä tarkoita sitä etteikö siihen muottiin sopimattomista kukaan pitäisi.  Kaikille löytyy tykkääjiä ja eihän niitä tykkääjiä tarvita loppujen lopuksi kuin yksi, miksipä siis kenenkään naisen pitäisikään olla kaikkien miesten mieleen.

Juuri näin. Kaikille on joku fani. Kunhan sen vain löytäisi.

Vierailija
35/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi miten rajoittunutta. Ja ikäeroa pitäisi olla 3 vuotta, vielä kerran voi voi!

Vierailija
36/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihmekös Leena onkin jotunut tyytymään sellaisiin mitättömiin betamiehiin, vai mites se nyt menikään...?

Vierailija
37/41 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harva mies on 190 senttinen ja tienaa enemmän kuin kansanedustaja.

Vierailija
38/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkällekö on tultu, että naisen OMASTAKIN mielestä miehen miellyttäminen on korkein ihanne mitä naisella voi olla?!

Voi itku.

Vierailija
39/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaisi, jos naiselle on ihan ok, että mä oon päätä lyhyempi ja isotissisempi

Vierailija
40/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen peppumies jolle kelpaavat alle 184 cm daamit. Tosin mieluummin omanikäiset ja lapsettomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme