Kumpi tuo hyvännäköisen treenatun pepun esille paremmin: minihame vai tiukat farkut?
Kommentit (16)
ja tiukat, eikä low-riderit vaan sellaiset joissa taskut on reilusti ylhäällä pepun päällä.
ja tiukat, eikä low-riderit vaan sellaiset joissa taskut on reilusti ylhäällä pepun päällä.
Tos hoikille sopii low-cut farkut, normihoikille vähän korkeempi vyötäröiset. Itse olen ylä ja alakropalta eri paria (isot boobsit, kapeat lanteet), joten lyhyt alaspäin levenevä hame ja tiukahko yläosa (joka ei missään nimessä paljasta keskikroppaa) imartelee mun kroppaa parhaiten. Jokainen löytää kokeilemalla itselleen sopivan tyylin :)
ja mielellään kapea vyötärö. Sinullako ei siis ole? Ei leveä lantio ole mitenkään pakollinen että pystyy esittelemään vatsanseutua ja alaselkää...
Tos hoikille sopii low-cut farkut, normihoikille vähän korkeempi vyötäröiset. Itse olen ylä ja alakropalta eri paria (isot boobsit, kapeat lanteet), joten lyhyt alaspäin levenevä hame ja tiukahko yläosa (joka ei missään nimessä paljasta keskikroppaa) imartelee mun kroppaa parhaiten. Jokainen löytää kokeilemalla itselleen sopivan tyylin :)
Timmi peppu, on tosi hot tiukoissa farkuissa. Parhaimmillaan saa ainakin mun hepin värähtämään lähes saman tien :)
...ja nimenomaan matalampivyötäröiset, koska mulla on myöskin litteä vatsa ja timmi keskivartalo.
Mulla ei toi hame niin toimi, koska on isohkot reisilihakset eikä säärissä ole tarpeeksi pituutta (olen melko lyhyt), joten näytän hameessa lyhyemmältä ja reitevämmältä kuin housuissa.
n38
Miksi sinun pitää esitellä itseäsi?
Sääliksi käyt.
Timmi peppu, on tosi hot tiukoissa farkuissa. Parhaimmillaan saa ainakin mun hepin värähtämään lähes saman tien :)
Ehdottomasti farkut, lisäyksenä bootsit tai muut nahkasaappaat. Mutta ei nokialaisia.
Ei se farkkupeppua pilaa millään tavalla, jos jalassa on Kontiot. Päinvastoin antaa herkkupepusta rennon ja luonnonläheisen vaikutelman, mikä on aina plussaa.
Mutta ei nokialaisia.
Tos hoikille sopii low-cut farkut)
En ole nähnyt vielä yhtään naista jolle nuo sopisi. Ainakaan takapuolta korostamaan. Yleensä nuo painaa vyötärölle jenkkakahvat. Yhden tai kaksi naista olen nähnyt jotka näyttävät seksikkäiltä low-cuteissa, mutta vain sen takia, että niillä on ollut tosi timmi maha ja kun farkut näyttävät sem melkein häpykumpuun asti, niin se on ollut seksikkään näköistä. Pyllypuolella ne eivät juuri säväytä. Varsinkaan jos ne on yhdistetty siihen, että kantaja käyttää stringejä, jotka asettuvat normaaliin vyötärökohtaan.
Hame aina.
Hyvä pylly on tietysti hyvä pylly, vaikka voissa paistaisi ja kyllähän sitä farkuissakin ihailee.
Hame on kuitenkin paras. Saa olla lyhytkin, muttei välttämättä.
Kyllähän hyvännäköinen peppu farkuissa hyvältä näyttää. Mutta onhan minihametta helppo nostaa, että peppu pääsee todella oikeuksiinsa =)
Kyllähän hyvännäköinen peppu farkuissa hyvältä näyttää. Mutta onhan minihametta helppo nostaa, että peppu pääsee todella oikeuksiinsa =)
;)))
jos reisissä ja pohkeissa ei treenaus näy
minihame jos noikin on timmit
Nykymuodin mukaiset pilli stretch farkut sopivat harvoille, joilla on reidet ja sääret ja perse kunnossa. Mikroshortsit tuo parhaiten pepun esille.