Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomatkaa mammat että kotisimassa voi olla alkoholia useita prosentteja kun tarjoilette sitä lapsillenne.

Vierailija
24.04.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUNNUSTAKAA! Jos se on niiiiiin vaarallista, niin täytyyhän olla todisteena alkoholimyrkytyksiä useampiakin.

Vierailija
2/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkseni kukaan lapsi ei ole koskaan kuollut simaan

ja mitä helevettiä se haittaa jos on muutama prosentti simassa ????

sanoo sinä joka raastaa sitruunan kuoren simaan jota tarjoaa lapsille. Tiedätkö mitä mtrkkyjä siinä on ? ja ei varmaan lähde pesemällä 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voipi olla prosentteja. Yhden vapun muistan vieläkin kun sima meni päähän niin aikuisilla kun nuorisollakin. Onneksi emme aivan lapsia enää olleet.

Vierailija
4/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma etten ole alkkis =)

Vierailija
5/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuen siman korkeasta alkoholipitoisuudesta. Antakaa anteeksi, minulla ei ole mittaria, millä sitä mittaisin.

Vierailija
6/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymällä tehtyihin juomiin prosentteja tulee muuten AINA. Enemmän tai vähemmän.

Minä muutin ekaan omaan asuntoon ja tein sitten simaa vapun alla, jätin tiskipöydälle pullot käymään. Sitä en vaan sitten tiennyt, että kys. paikalle paistaa päivisin aurinko. Pulloista 2 räjähti päivän aikana, sotku oli kamala, koira oli peloissaan sängyn alla piilossa, ja kun olimme saaneet sotkun siivottua äitini kanssa (jonka hälytin apuun), äitini kaivoi kassista viininvalmistuksessa käyttämänsä mittarin ja mittasimme alkoholilukemat. Niitä oli peräti 7.

Äiti vei vappusimat isälleen, joka vastaili tiukkapipo-mummon kysymyksiin että ihan simaa vaan oon juonu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi