Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälaisia miehiä teillä on?

Vierailija
24.04.2008 |

Välillä tuntuu että kyllä sitä parempikin mies voisi olla! Mies ei auta juurikaan yhtään kotitöissä, ei hoida lasta eikä koiria. sitä ei kiinnosta lähteä kävelylle minun, lapsen ja koirien kanssa koska mulla on kuulemma niitä ylikiloja eikä sillä. Sitten se vitsailee mun roikkotisseistä jotka tuli imetyksen seurauksena ja sitten vielä ihmettelee että sänkypuuhat ei mua niinkään enään innosta. Kai nekin voisi kiinnostaa, jos edes joskus saisi jotain positiivista palautetta vartalostaan. Toisaalta, on niitä pahempiakin miehiä! Millasia ukkoja teillä on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa lapset ja siivoaakin (silti nalkutan ja hermostun kun se jättää laittamatta roskat roskiin ja likaiset sukat olohuoneen lattialle), ei ikinä arvostele ulkonäköä vaikka niitä kilojakin oli jossain vaiheessa aika paljon, ei syyllistä seksittömyydellä... Huonoa tietysti että tietokone kiinnostaa sitä enemmän kuin seksi tai minä.

Vierailija
2/5 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa kodissaan eli meidän yhteisessä kodissa. Yhteinen koti, yhteiset työt. Hän hoitaa lapsia yhtä paljon kuin minä, paitsi kuljettaa harrastuksiin aina. Hän käyttää kaikki tulonsa perheen elatukseen. Minun rahojani käytetään vasta sitten, kun niitä todella tarvitaan. Tämä on mieheni valinta. Hän sanoo päivittäin rakastavansa minua. Hän muistaa merkkipäivät hienoin lahjoin ja tuo kukkia muulloinkin. Hän haluaa minua edelleen yhtä paljon ja on loistava, huomioonottava rakastaja. Hän ei koskaan arvostele ulkonäköäni, vaan kehuu minua kauniiksi. Hän ei myöskään ole mustasukkainen ja on itse ollut aina uskollinen (kuten minäkin). Joskus hän on väsynyt, eikä jaksa monisanaisesti kommentoida höpinöitäni siitä, mitä työkaverini oli todella tarkoittanut tai siitä, värjäisinkö hiukseni seuraavaksi asteen tummemmaksi vai vaaleammaksi. Silloinkaan hän ei tyrmää minua vaan antaa neutraalia minimipalautetta. Ihana mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen joskus miettinyt miten mun mies jaksaa mua suuttumatta. mä ärähän aina välillä sille tai sanon muutenkin huonosti (josta itse kyllä suuttuisin jos mulle sanottais) kehujakin tulee mutta niitä kaipaisin enemmänkin. pitäisi itsekkin kehua enemmän. mut kyllä mulla on ihan hyvä mies.

Vierailija
4/5 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse olisin kuvaillut miestäni täysin samoin! Jopa rahojen käyttö ja yhdessäoloaika täsmäävät!

Ohoh! On niitä siis muitakin... vai oletko mieheni veljen vaimo? Me kun ollaan aina puhuttu, ettei tällaisia miehiä ole kellään muilla kuin meillä.

Onnea sinullekin " lottovoitosta" !

Vierailija
5/5 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin ruoanlaitto. Mutta yleensä se on hän joka imuroi, vie roskat ja pesee pyykit pyykkituvalla. Hän ostaa kukkia minulle sillointällöin ja vaatteitakin joskus. Minulla on nykin töissä jalassa hänen ostamat kengät. Laskut maksamme puoliksi ja jos menemme ulos, hän tarjoaa aina. Emme käy kapakoissa tms. Emme kumpikaan käytä alkoa juuri ollenkaan.

Hän sanoo joka päivä etttä rakastaa minua ja joskus lähettää keskellä päivää helliä tekstiviestejä, mutta ei päivittäin kuitenkaan...

Hän ei kerro koskaan kaksimielisiä vitsejä, eikä käytä naisista halventavia nimityksiä, niinkuin monet muut miehet tekee.

Hän on komea ja pitkä mies jolla on hyvä ja viisas sydän.

Kyllä minä olen tyytyväinen, en pidä machomiehistä ollenkaan ja sellainen hän ei todellakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi