Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koiran omistajat usein vaahtoavat miten kiltti meidän Turre on, se ei pure koskaan.

Vierailija
24.04.2008 |

Itse liikun ulkona paljon pari vuotiaan tyttöni kanssa, joka on erittäin kiinnostunut koirista. Juoksisi suin päin silittämään koiraan kuin koiraa. Itse opetan hänelle, ettei minkään koiran luokse pidä rynnätä, vaan katsotaan vähän kauempaa. Sitten mahdollisesti (jos omistaja antaa luvan, eikä koira vaikuta vihaiselta) mennään tekemään lähempää tuttavuutta.

Todella monet koiran omistajat sanovat, että tule vain silittämään, ei tämä tee mitään, ei ole ikinä purrut ketään. Miten te voitte olla varmoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat ovat olleet kyllä kilttejä,mutta esim. innokkaita pikkutyttöjä joutuu toppuuttelemaan jos ei muuten niin,ettei vaan vaatteet likaannu--tulee vielä pesulalasku perässä :)

Vierailija
2/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun " se on ihan kiltti" . On minun lapsenikin kilttejä ja mahtaisi siitä nousta haloo, jos jokaisen vastaantulijan housut ja takin kävisivät kurahanskoilla lääppimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n, koiran lähestyminen, lapsen kanssa on ihailtavaa. Kumpa kaikki vanhemmat tekisivät juuri noin.

Vierailija
4/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3