Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako abortin jälkeen haluta lasta?

Vierailija
24.04.2008 |

Mitä mieltä olette? Jos saa niin kuinka pian? Kaverille tehtiin muutama kuukausi sitten kyseinen toimenpide ja vauvakuume on hänellä nyt kova. En tiedä miten siihen pitäisi suhtautua...eihän se toki minulle kuulukaan..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärä abortteja, jotka tehdään siitä syystä, että lapsi ei JUURI NYT sovi elämään ja sitten myöhemmin ehkä. Siis etenkin jos nainen on yli 18-vuotias.

Vierailija
2/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan ihmettelen kun ei siitä ole kuin niin lyhyt aika että miksi sillon ei voinut sitä lasta pitää mutta nyt sitten voi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuvittelee, että hänelle on myönnetty jotain erikoisoikeuksia Jumalalta. Ei ole kyse mistään " saamisesta" , jokainen tekee lapsia, silloin kun parhaaksi katsoo. .

Vierailija
4/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisesi menetys ystävänä, tuskin lienee kummoinen=)

Vierailija
5/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaltaisesi menetys ystävänä, tuskin lienee kummoinen=)

Vierailija
6/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns " ihmisiä" ole tuttavapiirissäni, heh!

Vierailija
7/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ns " ihmisiä" ole tuttavapiirissäni, heh!

Vierailija
8/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt 4 lasta :)

Vierailija
9/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tipahtavat jonain päivänä korkealta ja kovaa, ja hah!;)

Vierailija
10/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa: mä tuskin olisin kovin hyvä ystävä ihmisen kanssa joka pystyisi tekemään noin, olisi arvomaailma niin erilainen, että varmasti olisi ystävyys katkennut jo ennen.

Mun mielestä ystävän tehtävä ei oo tukea joka saat*nan asiassa, jos on eri mieltä. Mun ystäviltä ainakin odotan rehellisyyttä enkä perseen nuolentaa...

Vierailija
11/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ok tehdä abortti vain siksi että voi?!?

Vierailija
12/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

9 jatkaa: mä tuskin olisin kovin hyvä ystävä ihmisen kanssa joka pystyisi tekemään noin, olisi arvomaailma niin erilainen, että varmasti olisi ystävyys katkennut jo ennen.

Mun mielestä ystävän tehtävä ei oo tukea joka saat*nan asiassa, jos on eri mieltä. Mun ystäviltä ainakin odotan rehellisyyttä enkä perseen nuolentaa...

jotka eivät tekisi aborttia ja niitä, jotka ovat sen tehneet, hienoja ihmisiä kaikki ja jos joku ystävistäni joutuisi valinnan eteen, olisin hänen tukenaan, oli päätös mikä hyvänsä. . . se on ystävyyttä.

Vierailija
13/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten abortista vuoden päästä teki sen kolmannen lapsen, sanoi että liian rankkaa olla 3 lasta jokaisella noin vuoden ikäero niin ennemmin odotti että kakkoselle ja kolmoselle tulee 2 vuotta ikäeroa.

Vierailija
14/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortin ja yksikään, ystävistäni ei tuomitsisi sitä ja muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystäkään.

Vierailija
15/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuun asti vakaasti harkiten. En mäkään ymmärrä että vähän aikaa sitten teki abortin kun lapsi ei mahtunut hänen elämäänsä, mutta nyt tilanne olisi lyhyessä ajassa muuttunutkin yht' äkkiä hyväksi. Tuskinpa sentään!

Ja lyhyellä ajalla tarkoitan noin puolta vuotta, 2v on jo kokonaan toinen asia.

Vierailija
16/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli ap:n ystävästä, joka muutama kuukausi abortin jälkeen halusikin lapsen! Se ei liity mitenkään siihen, että kierukka pettäis eikä haluis enää yhtään lasta...

Puhukaa asiasta!

Vierailija
17/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta abortin " todellinen" luonne paljastunee ystävällesi, kun hän saa lapsen eli yritän sanoa, että sitten vasta tajuaa mitä todella menetti, kun ei halunnut edellistä lasta. Näin ainakin uskoisin, että tunnontuskat voivat koveta lapsen saannin jälkeen. Omaa kokemusta ei ole, joten olen huono sanomaan...

Vierailija
18/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla latvapuolella=)

Vierailija
19/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tehtiin abortti 6kk olin taas raskaana vaikka söin pillereitä.. Ajattelin että jumala on näin päättänyt.. Kyllä luoja suo.. Ihmiset tuomitsee, mutta jumala ei. En ole mikään harras uskovainen mutta näin kai se menee..

Kannoin abortista niin huonoa omaa tuntoa mutta tilanteessani en voinut muuta ja lääkärit olivat samaa mieltä kanssani.. Toivottavasti annan edes joskus itselleni anteeksi.. Vihaan tollaisia tekopyhiä kusipäitä

Vierailija
20/21 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä tuohon kait mitään aikarajaa ole, kukin päättää itse milloin on valmis perheenlisäykseen.

Itse olin yhden lapsen yh-äiti, kun vahingosta tulin raskaaksi.

Moninaisten mietintöjen päätteeksi menin aborttiin, mitä en ole katunut (vaikka ikävä kokemus olikin).

Sittemmin tapasin nykyisen mieheni, ja useamman vuoden kuluttua saimme yhteisiä lapsia 2.

Nyt odotellaan kolmatta yhteistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä