Miehille: tumma vai vaalea nainen?
Nyt oikeasti, kumpi kiinnittää kadulla katseesi? En puhu pissiksistä, joilla platinablondi tai mustatukkaista goottitytöistä. Vaan aikuisista tyylikkäistä naisista, kumpi vetoaa enemmän? Mistään älykkyyden mielleyhtymistä ei ole nyt kysymys, yksinkertaisesti vaan kumpi miellyttää enemmän. Nyt miehet vastaamaan!
Kommentit (74)
Kun mietin naisia, joihin olen ihastunut, niin molempia löytyy. Tummahiuksisilla on ollut vahvemmat hiukset, mutta muut asiat ovat kuitenkin kallistaneet vaa'an lukumääräisesti blondien puolelle. Enemmän se on siis se kokonaisuus, joka ratkaisee, kuin hiusten väri.
Hiusten värjääminen mustiksi on trendi, josta en pidä, tulee liikaa itätytöt mieleen.
Kyllä tummat herättää kiinnostuksen eri tavalla. Kiehtovampia. Blondeja pidän ajatuksissani jotenkin ulospäinsuuntautuneempina, ja itsehän en ole sellainen. Ei hiusväri lopulta paljoa merkkaa.
Tällä naamalla ei ole vara valita tai valittaa. Eli käytönnössä ihan sama, ihan kaikki käy kun sen ehkä kerran kahdessa, kolmessa vuodessa käy flaksi.
Hiuksilla on merkitystä ainoastaan osana kokonaisuutta.
En pystynyt kahdesta ihanasta valitsemaan , joten otin molemmat.
Ei mitään väliä hiusten värillä kunhan ne on pitkät ja on muuten kaunis ja hyvä vartalo.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:19"]
En tiedä onko näin, korjatkaa jos olen väärässä mutta jos miehellä on vaimona/tyttöystävänä tumma niin vaaleat viehättää ja toisinpäin. Näin olen ainakin kuullut miesten sanovan. Erilaisuus kiehtoo. Olen usein ikäväkseni törmännyt varattuihin miehiin jotka tulevat pokaamaan ja aina olen kysynyt jossain vaiheessa miksi näin kun kuitenkin vaimoaan rakastaa. Usein sama vastaus: olet niin erilainen kuin vaimo, vaalea, pitkä ja hoikka. Ja nyt tähän vielä että en koske varattuihin joten pakit ovat lopulta saaneet. :)
[/quote]
No minulla on ainakin naisena näin. Eli aviomieheni on vaalea, ja lähes poikkeuksetta ihastun aina tummiin miehiin. Ja ei, en tosiaankaan tee mitään asialle (jos joku niin luulee). Ihastuminen on ihan normaalia ja luonnollista (ja mukavaakin) pitkässä parisuhteessa, mutta baareissa toisten pokailu ei. Varmasti myös mieheni ihastuu herkästi sellaisiin naisiin, jotka eivät muistuta ulkonäöltään minua. Olisihan sitä aika kuiva mielikuvitus, jos esim 10v suhteen jälkeen silmää säväyttävät vain oman kullan näköiset ihmiset.
Tummat on aina sytyttänyt enemmän mutta molempia on kyllä ollut matkan varrella eikä sillä oikeasti mitään väliä ole.
Siis kysymys ei ollutkaan ihon väristä, vaan hiusten, joista nyt saa mitä tahansa nykyään. Oma väri on ainoa oikea.
Ihminen tietenkin, ei mikkään neeskerri!
Ihonvärinä pidän eniten tummista, latinoista ja toisaalta aasialaisista. Loppujen lopuksi kokonaisuus ratkaisee. Olen myös ihastunut vaaleisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa...aina tätä samaa, vaikka jokainen tietää vastauksen. 85 % miehistä syttyy herkemmin vaaleista naisista.
En minä hiuksiin rakastu, vaan siihen, mitä niiden alta löytyy. Itselleni on aivan sama, onko nainen blondi vai brunetti.
Mitä vaaleampi, sen parempi.
T: Aadolf
Pikimusta lohenpunaisella pi**un sisällöllä
Mina tykata upota mina musta muna valea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tällä naamalla ei ole vara valita tai valittaa. Eli käytönnössä ihan sama, ihan kaikki käy kun sen ehkä kerran kahdessa, kolmessa vuodessa käy flaksi.
Ei ihme ettet kelpaa. Eikä vika ole naamassa. Olet selkeästi pelkkä pillunmetsästäjä, koska puhut kohtaamisista *flaksin käymisenä*. Kaltaisiasi kammotaan.
En edes osaa vastata tuohon. Hiusten väri on irrallinen asia, kokonaisuus ratkaisee.
Iholtaan vaalea mut hiuksiltaan tumma.
Ei väliä. Tietenkin punahiuksisuus on pieni plussa, ns. mukava lisä jos nainen on muuten mukava, mutta ei ole missään nimessä pakollinen kriteeri.