Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille: tumma vai vaalea nainen?

Vierailija
05.12.2014 |

Nyt oikeasti, kumpi kiinnittää kadulla katseesi? En puhu pissiksistä, joilla platinablondi tai mustatukkaista goottitytöistä. Vaan aikuisista tyylikkäistä naisista, kumpi vetoaa enemmän? Mistään älykkyyden mielleyhtymistä ei ole nyt kysymys, yksinkertaisesti vaan kumpi miellyttää enemmän. Nyt miehet vastaamaan!

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä. Tietenkin punahiuksisuus on pieni plussa, ns. mukava lisä jos nainen on muuten mukava, mutta ei ole missään nimessä pakollinen kriteeri.

Vierailija
42/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin naisia, joihin olen ihastunut, niin molempia löytyy. Tummahiuksisilla on ollut vahvemmat hiukset, mutta muut asiat ovat kuitenkin kallistaneet vaa'an lukumääräisesti blondien puolelle. Enemmän se on siis se kokonaisuus, joka ratkaisee, kuin hiusten väri.

Hiusten värjääminen mustiksi on trendi, josta en pidä, tulee liikaa itätytöt mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tummat herättää kiinnostuksen eri tavalla. Kiehtovampia. Blondeja pidän ajatuksissani jotenkin ulospäinsuuntautuneempina, ja itsehän en ole sellainen. Ei hiusväri lopulta paljoa merkkaa.

Vierailija
44/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naamalla ei ole vara valita tai valittaa. Eli käytönnössä ihan sama, ihan kaikki käy kun sen ehkä kerran kahdessa, kolmessa vuodessa käy flaksi.

Vierailija
45/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksilla on merkitystä ainoastaan osana kokonaisuutta.

Vierailija
46/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt kahdesta ihanasta valitsemaan , joten otin molemmat.

Vierailija
47/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä hiusten värillä kunhan ne on pitkät ja on muuten kaunis ja hyvä vartalo.

Vierailija
48/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:19"]

En tiedä onko näin, korjatkaa jos olen väärässä mutta jos miehellä on vaimona/tyttöystävänä tumma niin vaaleat viehättää ja toisinpäin. Näin olen ainakin kuullut miesten sanovan. Erilaisuus kiehtoo. Olen usein ikäväkseni törmännyt varattuihin miehiin jotka tulevat pokaamaan ja aina olen kysynyt jossain vaiheessa miksi näin kun kuitenkin vaimoaan rakastaa. Usein sama vastaus: olet niin erilainen kuin vaimo, vaalea, pitkä ja hoikka. Ja nyt tähän vielä että en koske varattuihin joten pakit ovat lopulta saaneet. :)

[/quote]

No minulla on ainakin naisena näin. Eli aviomieheni on vaalea, ja lähes poikkeuksetta ihastun aina tummiin miehiin. Ja ei, en tosiaankaan tee mitään asialle (jos joku niin luulee). Ihastuminen on ihan normaalia ja luonnollista (ja mukavaakin) pitkässä parisuhteessa, mutta baareissa toisten pokailu ei. Varmasti myös mieheni ihastuu herkästi sellaisiin naisiin, jotka eivät muistuta ulkonäöltään minua. Olisihan sitä aika kuiva mielikuvitus, jos esim 10v suhteen jälkeen silmää säväyttävät vain oman kullan näköiset ihmiset.

Vierailija
49/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat on aina sytyttänyt enemmän mutta molempia on kyllä ollut matkan varrella eikä sillä oikeasti mitään väliä ole.

Vierailija
50/74 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin...

Vierailija
51/74 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysymys ei ollutkaan ihon väristä, vaan hiusten, joista nyt saa mitä tahansa nykyään. Oma väri on ainoa oikea.

Vierailija
52/74 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tietenkin, ei mikkään neeskerri!

Vierailija
53/74 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonvärinä pidän eniten tummista, latinoista ja toisaalta aasialaisista. Loppujen lopuksi kokonaisuus ratkaisee. Olen myös ihastunut vaaleisiin.

Vierailija
54/74 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa...aina tätä samaa, vaikka jokainen tietää vastauksen. 85 % miehistä syttyy herkemmin vaaleista naisista.

En minä hiuksiin rakastu, vaan siihen, mitä niiden alta löytyy. Itselleni on aivan sama, onko nainen blondi vai brunetti.

Vierailija
55/74 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaaleampi, sen parempi.

T: Aadolf

Vierailija
56/74 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikimusta lohenpunaisella pi**un sisällöllä

Vierailija
57/74 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina tykata upota mina musta muna valea nainen.

Vierailija
58/74 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä naamalla ei ole vara valita tai valittaa. Eli käytönnössä ihan sama, ihan kaikki käy kun sen ehkä kerran kahdessa, kolmessa vuodessa käy flaksi.

Ei ihme ettet kelpaa. Eikä vika ole naamassa. Olet selkeästi pelkkä pillunmetsästäjä, koska puhut kohtaamisista *flaksin käymisenä*. Kaltaisiasi kammotaan.

Vierailija
59/74 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes osaa vastata tuohon. Hiusten väri on irrallinen asia, kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
60/74 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iholtaan vaalea mut hiuksiltaan tumma.