Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvisin apua liittyen hampaisiin!

Vierailija
13.12.2014 |

Moikka!
Olin alkuviikosta hammaslääkärissä ja siellä kuulin, että mulla on ientulehdus. Oon sitä pari päivää hoitanut suuvedellä ja tikuttanut iltasin joka hampaan välin.
Nyt viime yönä mun ien (takaa, sieltä mitä on poistettu viisuri pari vuotta sitten) turpos aika lailla ja on tosi kipee!! Mitä sille voi tehdä ja johtuuko se siitä ientulehduksesta? Pitääkö mun mennä takas hammaslääkärille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä töki liikaa ikeniä, ne kärsii siitäkin.

Vierailija
2/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla tulee ientulehdus niin putsaan sitä väliä hammaslangalla ja mulla se on auttanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Corsodyliä apteekista, käytä ohjeen mukaan ja lankaa hammasvälit joka päivä. Harjaa hampaat huolellisesti aamuin illoin. Parin viikon kuluttua huomaat tilanteen muuttuneen parempaan suuntaan. Toista sama kuuri muutaman kuukauden välein. Toimii

Vierailija
4/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parodontiitti ja se on pysynyt kurissa jokapäiväisen lankauksen avulla. Jos tunnen painetta tms. jossain välissä, lankaan tosi paljon sitä kohtaa, se on auttanut, sekä kunnollinen pesu min. 2 kertaa päivässä.

Vierailija
5/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos paljon kaikille vastanneille :) se tosiaan ei oo mikään hammasväöi vaan viimesen hampaan jälkeinen paikka ikenestä. Ja käytän hammastikkuja nyt sen takia väleihin, kun hammaslääkäri suositteli mulle sitä tapaa langan sijasta. No mutta putsailen nyt jatkossa hampaat extrahuolella, toivottavasti toi sillä lakkais, on meinaan kipee :(

Vierailija
6/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli jämähtänyt iso möykky ruokaa ientaskuun, ja hammas alkoi jomottaa. Ei lähtenyt langalla pois, vaan piti hammaslääkärin kaivaa. Inhottavaa!