Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yksin jouluna - vaikka on perhe.

Vierailija
24.12.2014 |

No niin. Jouluvalmistelut on tehty. Asunto on siivottu perinpohjaisesti. Kuusi on kannettu sisään ja koristeltu, kalkkuna on paistettu, lahjat paketoitu ja laitettu takan reunalle sukkiin. Saunassakin olemme käyneet.

Teini-ikäinen poikamme huitelee kylillä kavereidensa kanssa, vaimo lukee sängyssään dekkaria, ja minä juon olutta täällä tietokoneen äärellä.

Olen yksin jouluna, vaikka on perhe.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat paketoituna, ruuat ostettuna, kinkku paistumassa uunissa ja siemailen vielä vähän rommia ennen nukkumaanmenoa. Huomenna paistellaan piirakoita ja tehdään karjalanpaisti perunoiden kaveriksi. Ei mitään kiirettä minnekään ja pelaillaan vaikka koko päivä.
Hyvää Joulua!
Terv. Yksinhuoltaja jolla ei ole yhtään ystävää, mutta kaksi ihanaa lasta.

Vierailija
2/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tehän suortitette joulun pikaisesti. Aattopäivää on kulunut vasta puoli tuntia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on JUST parasta. Muksut nukkuu, mies nukkuu, minä saan istua IHAN rauhassa ja juoda punaviiniä ja surffata netissä. Oi ihana hiljaisuus <3 

Vierailija
4/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitaan joulusta vaikka omassa seurassa sitten jos muilta ei sitä saa.Hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti :)))

Vierailija
5/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET HUONO KASVATTAJA JA HUONO AVIOMIES! HUONO! HÄPEÄ!

Vierailija
6/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielest tuollasen äijän ei pitäis edes elää. Ei ois saanu ikinä ees mennä naimisiin. :(

Vierailija
7/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:33"]

No tehän suortitette joulun pikaisesti. Aattopäivää on kulunut vasta puoli tuntia...

[/quote]

Älä ilku. Sitä samaa se tulee olemaan huomennakin. Ja ylihuomenna. Ap.

Vierailija
8/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:29"]No niin. Jouluvalmistelut on tehty. Asunto on siivottu perinpohjaisesti. Kuusi on kannettu sisään ja koristeltu, kalkkuna on paistettu, lahjat paketoitu ja laitettu takan reunalle sukkiin. Saunassakin olemme käyneet.

Teini-ikäinen poikamme huitelee kylillä kavereidensa kanssa, vaimo lukee sängyssään dekkaria, ja minä juon olutta täällä tietokoneen äärellä.

Olen yksin jouluna, vaikka on perhe.
[/quote]

Voi rakas ukkokulta,

Luulavasti sulla on siellä onnellinen vaimo ja onnellinen poika (ainakin minä rakastaisin lukea dekkaria sängyssä ja meidän 15-vuotias viihtyy myös kavereidensa kanssa). Nyt sun täytyy vain suoraan sanoa perheellesi, että haluat heidän olevan nyt sun kanssa :)

Vierailija
9/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuolle tehdä jotain? Me pelattiin jouluisin pingistä pitkällä ruokapöydällä. Hauskaa oli silti, vaikka vanhemmat oli eronneet ja aika katkeraa oli. Mutta kerran vuodessa kokoonnuttiin silti muutamaksi päiväksi yhteen. Välillä luettiin jokainen omassa nurkassamme, sitten tehtiin taas jotain yhdessäkin, palapeliä vaikka. Te ootte sentään pariskunta, keksikää jotain. Teini kotiin.

Vierailija
10/11 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietättekö muulloin aikaa yhdessä? Jos ette, niin miksi joulu tekisi poikkeuksen. Jos vietätte, niin mikäs ongelma sitten on? yhtä hössötystä koko joulu.