Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako mies joka on jo useammalla kierroksella, arvostaa naisessa muutakin kuin kotiapua?

Vierailija
18.01.2025 |

Onko kokemusta? Mitä hakee esim. n.40-50v. mies?  Ja tosiaan en tarkoita peräkylän Aapoa, joka vasta muuttanut äidin helmoista omilleen. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hakee aina naisesta jotain hyötyä itselleen. Riippuu tapauksesta mitä se on. Tämä on sitä suurta rakkautta mitä naisille mainostetaan nuoresta pitäen. 

Vierailija
2/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta arvostettavaa sinussa sitten on? Ette osaa juuri mitään, olette täynnä neurooseja ja suhde täyttyy äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä. 

Ei kaikki naiset ole draamailijoita. Tosin, tosin, monet Instagram-mallit tuppaavat olemaan sellaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hakee aina naisesta jotain hyötyä itselleen. Riippuu tapauksesta mitä se on. Tämä on sitä suurta rakkautta mitä naisille mainostetaan nuoresta pitäen. 

No, mitäs se nainen sitten hakee? Uhriasemaa? 

Vierailija
4/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta arvostettavaa sinussa sitten on? Ette osaa juuri mitään, olette täynnä neurooseja ja suhde täyttyy äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä. 

Ei kaikki naiset ole draamailijoita. Tosin, tosin, monet Instagram-mallit tuppaavat olemaan sellaisia...

Sitä naista odotellessa joka ymmärtää mikä se tarkoittaa, että tapailen vain ajankuluksi. Parissa kuukaudessa on draama päällä, kun suhde ei etene. 

Vierailija
5/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasavertaista kumppania, seksiä, perheen perustamista ja yhteisiä lomamatkoja nyt ainakin. 

Vierailija
6/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies on vain yhden syyn takia kenenkään naisen kanssa.

Vierailija
7/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se syy on seksi.

Vierailija
8/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua turhauttaa, kun ei voida keskustella asiallisesti. Äitini ja isäni riitoja katsellessa tulee tunne, että: "Ei kiitos tuollaiselle suhteelle." Kummatkin huutavat toisilleen kuin hyeenat, vähättelevät, ivailevat, haukkuvat. Äiti aina nalkuttaa isälle syystä tai toisesta, ja minun käy sääliksi sekä äitiäni että isääni. Varmasti äitiä ärsyttää, kun kotityöt tuntuvat jäävän aina hänen harteilleen. Varmasti isää ärsyttää, kun aina vain täyttä putkea negatiivisuutta. Jotenkin todella epätasapainoinen suhde mielestäni, jonkalaista en koskaan halua.

Mielestäni vanhempani voisivat ratkaista monet ongelmat pelkästään kuuntelemalla toinen toistaan, mutta ei... heti mennään olettamuksiin, syytellään, haukutaan...

Vierailija
9/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasavertaista kumppania, seksiä, perheen perustamista ja yhteisiä lomamatkoja nyt ainakin. 

Määrittele tasavertainen kumppani? Kaikki jaetaan käytänössä tasan? 

Vierailija
10/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttinaiset harvoin ovat tuollaisia.

Vierailija
11/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se syy on seksi.

Kyllä minulle se on myös kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaatteen ja kulut puoliksi. 

Vierailija
12/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on toisella tai kolmannella kierroksella, ei vaan tunnu ottavan opikseen.

Vierailija
13/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua turhauttaa, kun ei voida keskustella asiallisesti. Äitini ja isäni riitoja katsellessa tulee tunne, että: "Ei kiitos tuollaiselle suhteelle." Kummatkin huutavat toisilleen kuin hyeenat, vähättelevät, ivailevat, haukkuvat. Äiti aina nalkuttaa isälle syystä tai toisesta, ja minun käy sääliksi sekä äitiäni että isääni. Varmasti äitiä ärsyttää, kun kotityöt tuntuvat jäävän aina hänen harteilleen. Varmasti isää ärsyttää, kun aina vain täyttä putkea negatiivisuutta. Jotenkin todella epätasapainoinen suhde mielestäni, jonkalaista en koskaan halua.

Mielestäni vanhempani voisivat ratkaista monet ongelmat pelkästään kuuntelemalla toinen toistaan, mutta ei... heti mennään olettamuksiin, syy

Parisuhteet muistuttaakin sukupuolten välistä sotaa, jossa kummallakin on vain niitä oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan. On super ahdistava ajatus, että työpäivän jälkeen alkaa se toinen päivätyö, jossa pitää vetää jotain roolia miten ihanaa on täyttää jääkaappi ja pestä vessa. 

Vierailija
14/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vanhempani voisivat ratkaista monet ongelmat pelkästään kuuntelemalla toinen toi

Parisuhteet muistuttaakin sukupuolten välistä sotaa, jossa kummallakin on vain niitä oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan. On super ahdistava ajatus, että työpäivän jälkeen alkaa se toinen päivätyö, jossa pitää vetää jotain roolia miten ihanaa on täyttää jääkaappi ja pestä vessa. 

Naiset, joille ne kotityöt ei ole oman egon jatke saa ilmoittautua. Mua on haukuttu mm uusavuttomaksi, kun mulla käy siivoojaa. 

Vierailija
15/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vanhempani voisivat ratkaista m

Naiset, joille ne kotityöt ei ole oman egon jatke saa ilmoittautua. Mua on haukuttu mm uusavuttomaksi, kun mulla käy siivoojaa. 

Heh, tunnistan ilmiön. Olen ainoa nainen joka käy meidän työpaikalla lounaalla, eikä syö omia eväitä. Ikään kuin se kertoisi kaiken ruuanlaitto taitoistani. 

Vierailija
16/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti keskenkasvuisen ja aina omaa etua ja omaa mielihyvää hakevan ei kannata vaivautua parisuhteeseen. Parisuhde tuo parhaimmillaan iloa ja onnea molempien elämään, pahimmillaan tekee ihmisistä onnettomia, vihaisia ja masentuneita ja nämä sitten vaikuttaa negatiivisesti myös muihin elämän osa-alueisiin, kuten työhön, ystäviin, talouteen jne. 

Vierailija
17/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan rinnalleni sellaisen ihmisen, jonka kanssa voin olla 99% oma itseni. Siis piereskellä menemään, kertoa mitä todella outoa näin netistä, sellaista. :D Sitten toki olla ihan vain hiljaa.

Kenenkään muun kanssa se ei tuntuisi luontevalta, paitsi puolison kanssa. Perheelle kun ei ihan kaikkea voi kertoa. Kaverisuhteista minulla on pääosin huonoja kokemuksia, eikä sellaiset houkuttele. Mutta puoliso? Yksi ihminen, jonka kanssa voi olla fyysisesti läheinen, jolle voi kertoa ihan kaikkea, joka on tukena, johon voi luottaa.

Kaipaan fyysistä läheisyyttä, mutta en halua sitä perheeltä tai ystäviltä. Vain sellaiselta henkilöltä, joka viehättää minua, ja josta aidosti pidän myös ihmisenä.

Kotitöistä en vielä osaa sanoa. Jotenkin näen itseni enemmän keittiössä. Samalla en kuitenkaan halua päätyä kotiorjan tilanteeseen, kuten äitini. Mutta samalla tykkään tehdä ja siivota. En tiedä, riippuu ihan siitä, miten mies kohtelee minua - kumppanina vai palvelijana?

Yksi asia, mitä etenkin odotan innolla parisuhteessa, on videopelaaminen ja kaikkien muidenkin harrastusten jakaminen.

Vierailija
18/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman poikkitieteellisen tutkimukseni perusteella voisin veikata seuraavaa :

Ensisijaisesti mies tarvitsee naisen "koska kaikilla muillakin on" tyylisesti statussymbooliksi. Moni kuvittelee, että 40-50v mies olisi sinkkuna muiden mielestä joku luuseri, joka ei saa naista. Eli se on pakko saada, kuka tahansa jotta ei tarvitse sanoa olevansa sinkku.

Toisekseen ei osata olla yksin kun koko  aikuisiän on ollut puoliso tms kumppani. Tarvitaan ihan vaan seuraa ja kaveria tekemisiin ja sitten jossain vaiheessa apua niihin kotiaskareisiin.

Tämän jälkeen tulee vasta vakituisen  fyysisen kontaktin tarve. Toki kypsemmässä iässä harva jaksaa juoksennella baareissa iskemässä jotain satunnaista kumppania vaan halutaan fyysiseen kontaktiin joku vakituinen kumppani. 

Vierailija
19/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen parisuhdetta enkä tarvii kotiapulaiista. Olen aina siivonnu itse. Haen sellaista rentoa naista jonka kanssa urheilla ja veneillä ja käydä tapahtumissa ja elää muuten sitä arkea myös. T: mies 49.

Vierailija
20/28 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka on tulleet jätetyksi tarvitsevat välittömästi laastarin, sen omanarvon tunnon kohottajan jotta voi todistaa kelpaavansa muillekin. Ehkä samassa paketissa terapeutin omille murheilleen. 

Joskus voi käydä niin että uusi kumppani on vain kostotoimenpide hänet jättäneelle exälle. 

Tosin tämä sama taitaa päteä naisiinkin. Tunnustan (n 55v) että olen itse hankkinut miesystävän ihan vaan kostotoimenpiteenä minut jättäneelle exälleni ja toisaalta itse ollut tuossa laastarinaisen asemassa. Kumpikaan ei ollut kovin onnistunut suhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi