Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille: tumma vai vaalea nainen?

Vierailija
05.12.2014 |

Nyt oikeasti, kumpi kiinnittää kadulla katseesi? En puhu pissiksistä, joilla platinablondi tai mustatukkaista goottitytöistä. Vaan aikuisista tyylikkäistä naisista, kumpi vetoaa enemmän? Mistään älykkyyden mielleyhtymistä ei ole nyt kysymys, yksinkertaisesti vaan kumpi miellyttää enemmän. Nyt miehet vastaamaan!

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten tumma etelän kaunotar isolla takamuksella.

Vierailija
22/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

punatukkainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaaleat on keskimäärin seksikkäämpiä ja kauniimpia. Mutta toisaalta sitten kun tumma on kaunis, niin se on kyllä usein ihan järjettömän kaunis. Niitä kauniita tummia vaan on pieni vähemmistö tummista, useimmat näyttävät vain vähän synkiltä taviksilta. 

Vierailija
24/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei väliä

Vierailija
25/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Johanna Oras (taiteilija) on ihastuttava blondi. Oli Hansin matkassa ohjelmassa. Vihreät silmät ja hymy. t, nuori mies

Vierailija
26/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi sinisillä tai vihreillä silmillä ja tuuheilla, pitkillä hiuksilla. Olen heti polvillani.

Vierailija
27/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen tukka, vihreät silmät ja kaunis hymy

Vierailija
28/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:32"]Vaaleat naiset yhden yön juttuihin, brunet oikeisiin suhteisiin. M20
[/quote]

Voiko tästä ajatella, että omat vaimot ei kiihota niin paljon kuin nää yhen yön jutut? Valitaan vähemmän miellyttävä pitkään suhteeseen.
[/quote]
Omalta osaltani nämä blondit yhden yön panot kiihottavat aina siihen asti, kun laukean. Sen jälkeen minua ei kiinnosta kyseinen nainen yhtään. Suhteessahan asia ei ole näin, koska minulla on tunteita kyseistä naista kohtaan. Toisin sanoen, kiihotuksen tunne saattaa olla erilainen riippuen naisesta. M20
[/quote]

Pyydätkö sitten vaimoksesi, jos tänä pano on värjännyt tukkansa tummaksi?

Vierailija
29/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:32"]Vaaleat naiset yhden yön juttuihin, brunet oikeisiin suhteisiin. M20
[/quote]

Voiko tästä ajatella, että omat vaimot ei kiihota niin paljon kuin nää yhen yön jutut? Valitaan vähemmän miellyttävä pitkään suhteeseen.
[/quote]
Omalta osaltani nämä blondit yhden yön panot kiihottavat aina siihen asti, kun laukean. Sen jälkeen minua ei kiinnosta kyseinen nainen yhtään. Suhteessahan asia ei ole näin, koska minulla on tunteita kyseistä naista kohtaan. Toisin sanoen, kiihotuksen tunne saattaa olla erilainen riippuen naisesta. M20
[/quote]

Pyydätkö sitten vaimoksesi, jos tänä pano on värjännyt tukkansa tummaksi?
[/quote]
En, en ole noin pinnallinen. Ja toki tämä oli vain yleistys, eihän minulla tässä iässä ole edes mitään kokemuksia vaimokandidaatin etsimisestä. Luulen, että minulle kelpaisi ihan kumpi vain vaimoksi. Mutta siis keskimäärin olen seurustellut enemmän tummien kanssa ja viettänyt yhden yön juttuja enemmän blondien kanssa. M20

Vierailija
30/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä ajatus blondeista vain lyhytaikaiseen huvitteluun elää sitkeästi. Omassa kaveripiirissä ne naiset, joilla on yhden yön juttuja on kaikki bruneja. Blondit on olleet niitä, joilla niitä ei ole yhtään ja parisuhteet on pisimpiä, hehe.

Vierailija
31/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko näin, korjatkaa jos olen väärässä mutta jos miehellä on vaimona/tyttöystävänä tumma niin vaaleat viehättää ja toisinpäin. Näin olen ainakin kuullut miesten sanovan. Erilaisuus kiehtoo. Olen usein ikäväkseni törmännyt varattuihin miehiin jotka tulevat pokaamaan ja aina olen kysynyt jossain vaiheessa miksi näin kun kuitenkin vaimoaan rakastaa. Usein sama vastaus: olet niin erilainen kuin vaimo, vaalea, pitkä ja hoikka. Ja nyt tähän vielä että en koske varattuihin joten pakit ovat lopulta saaneet. :)

Vierailija
32/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:49"]

Mieluiten tumma etelän kaunotar isolla takamuksella.

[/quote]

Nämä on selvästi suosittuja. Meillä on duunissa yksi espanjalainen nainen, joka on sellaisen perinteisen latinon näköinen. Pitkät mustat kiharat hiukset, isot valkoiset hampaat, muodokas takapuoli. Näin naisena huvittaa katsella kun osaston insinöörimiehet jotka yleensä on viilipytyn rauhallisia, kävelevät tuon perässä kuin lumottuina. Aina sen työpisteessä on joku juttelemassa, ja kun nainen nousee mennäkseen lounaalle, lauma ihailijoita menee perässä :D Ei kyllä meikäläistä vihreäsilmäistä blondia ole kukaan huomannut sen jälkeen kun tuo tuli tänne töihin, mikä on itselleni vain hyvä, en ole kaivannutkaan varattuna nörttipoikien kömpelöitä lähestymisyrityksiä.

Vierailija
33/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten värillä ei ole väliä. Kaunis nainen on kaunis oli hän sitten brune, blondi tai jotain siltä väliltä. Jos yhden yön panoa etsin, yritän löytää naisen jolla on tosi timmi kroppa. Kumppania etsiessä ulkoisten asioiden merkitys tosiaan laskee, mutta ei missään nimessä katoa.

Vierailija
34/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän tummista yleensä aina enemmän. t. m46  

Vierailija
35/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä.  Vaalea on helposti värittömän näköinen, tumma on kauniimpi yleensä. Tummat ei tarvitse meikkiä kun omat värit on hyvät. Kallistun brunetin puolelle siis ;)

Vierailija
36/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:20"]

Ei kyllä meikäläistä vihreäsilmäistä blondia ole kukaan huomannut sen jälkeen kun tuo tuli tänne töihin, mikä on itselleni vain hyvä, en ole kaivannutkaan varattuna nörttipoikien kömpelöitä lähestymisyrityksiä.

[/quote]

Mutta jos sinä menisit Espanjaan töihin, niin tilanne olisi päinvastainen ja kyllä huomattaisiin.

Itsekin tykkään tuommoisista tummista etelän tytöistä. Se nyt on ihan luonnollista, että erilaisuus sytyttää enemmän kun "massa" mitä on jokapuolella.

Vierailija
37/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:25"]

Itsekin tykkään tuommoisista tummista etelän tytöistä. Se nyt on ihan luonnollista, että erilaisuus sytyttää enemmän kun "massa" mitä on jokapuolella.

[/quote]

Ai ai kaveri, seilaat vaarallisilla vesillä nyt, ei kannate av-mammojen läheisyydessä puhua jokapuolella olevasta massasta.

Vierailija
38/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käy

Vierailija
39/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:25"]

[/quote]

Ai ai kaveri, seilaat vaarallisilla vesillä nyt, ei kannate av-mammojen läheisyydessä puhua jokapuolella olevasta massasta.

[/quote]

Mitenköhän tuonkin nyt käsittäisi ;)

Vierailija
40/74 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väliä onko feikkitumma tai feikkiblondi?