Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikasin voi alkaa pahoinvointi merkkinä raskaudesta?

Vierailija
23.04.2008 |

onko kellää tuoretta kokemusta kun muistaakseni itsellä esikoista odottaessa jo ennen kuin tein testin niin oli huono kuottava olo muutaman päivän jopa oksensinkin kerran juoksulenkillä ja olin tehnyt testin joka näytti negaa ,vaikka muutama päivän päästä näytti sitten postiivista eli oireet oli jo noinkin aikasin...

nyt lauantaina pitäs alkaa menkat jotka ei siis toivottavasti ala, malttamattomana odottelen ens viikon alkuu et pääsis testailee, nyt tänää on ollut kuvottava olo ja tissitkin himean kipeet, joten mietin et voisko ola mahollista et vaik ei testit viel osais sanoa mitää nii voiko elimistö reagoida jo näinkin aikasin? vai onko toiveajattelua?

-pirpana-

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aika tuore kokemus, olen nyt rv7+2. Mulla ällöttävä ja etova olo alkoi aika tarkalleen 6+0. Sitä ennen ei etonut edes kahvi, eikä oksettanut. Ainoastaan hieman tuntui jotkut pahat hajut kuten hien haju nenässä inhottavalle.

Tämä on mulla kolmas raskaus ja kaikissa ollut samantyyppisesti! Mutta kyllähän jotkut sanoo, että alkavat voida pahoin jo reilusti ennen menkkojen alkamispäivää...

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla