ovulaatiotesteistä???
eli en saa ovulaatiotestiin tummaa viivaa ollenkaan....ovulaation mahdollisena ajankohtana saan kyllä haaleita viivoja viikon verran mutta en tummaa....eli en siis ovuloi ollenkaan? niinkö? mitä se haalea viiva tarkoittaa?
onko haalea viiva merkki siitä että ovulaatiohormoonia on vähän virtsassa, mutta ei niin paljoa että olisi ovulaatio? kannattaako haalean viivan aikana jo siis ruveta pupuilemaaan, jos se onkin merkki tulevasta ovulaatiosta?
Kommentit (4)
Hei,
kyselitte ovistesteistä. Itse olen testannut viimeiset kolme kiertoa ja mulle kävi niin kuin teille kaksi ekaa kiertoa. Eli viivat tuli, mutta ei tummemmat kuin testiviivat. Kokeilin monia erimerkkisiä testejä. Nyt tässä kierrossa tuli sitten ekaa kertaa Fertestillä vahva positiivinen tulos. Ja olen 99% varma, että ovuloin myös, koska edellisenä päivänä gyne ultrasi ja sanoi, että ovuloit päivän parin päästä. Nyt toiveet tosi korkealla, raskausoireita tunnen ekaa kertaa yrityksen alettua. Tänään kp 24/26 ja torstaina ajattelin testailla. Yhteenvetona: ajattelen niin, että kahtena viime kiertona en ole ovuloinut (endotausta) ja nyt sitten tässä kierrossa ovuloin. Plussaonnea!
-Omppumamma-
no niin, sain sittenkin bongattua ovulaation tässä kuussa, tosin se oli melko myöhään, eli pitkä kierto ilmeisesti tulossa...
sain tässä kuussa viikon ajan laimeita viivoja ja sitten yht äkkiä seuraavana päivänä viiva olikin yhtä tumma kuin kontrolliviiva! nyt sit pupuiltiin ja odotetaan muutama viikko...
Voi tosiaan olla, että kun oon noita pillereitä napostellut useamman vuoden niin ei se ovis heti tulekaan... Toivottavasti se jossain vaiheessa ilmestyy. Tilasin tänään lisää ovistestejä ja testaan niin kauan kunnes se viiva siihen ilmestyy!!
Tähän olis kiva saada vastaus joltain joka tietää. Mulla sama juttu että saan niitä haaleita viivoja aikaiseksi mutta en yhtään tummaa!!