G: Mitä ei_niin_aikuismaista-toimintaa harrastat?
Kommentit (38)
En edes ajatellut, että ap kyselisi varsinaisia harrastuksia, vaikka käyttikin verbiä harrastaa avauksessaan.
Ja Facebookissa höyryyn kaikenlaista lapsellista.. Ja olen mestari kehittelemään " valkosia valheita" (ei mairittelevaa lainkaan)
kiukuttelen 13 v esikoistytölle kuin teini takaisin hänen haastaessaan riitaa, rakastan juoruamista ja saippuakuplia, kerron tuhmia vitsejä ja nautin saadessani ihmiset nauramaan, vääntelen naamaani päivittäin miehelle ja lapsilleni. Mies on sanonutkin rakastavansa pikkutyttöä sisälläni ja on ihan varma, että vielä mummonakin se pikkulikka nostaa päätään :-D
t. 40 vee
Ikääkin huimat 22 vuotta :/. Olenpas lapsellinen!
Luen Aku Ankkaa.
Pelleilen ja vääntelen naamaani julkisilla paikoilla. Miestä joskus hävettää tämä tapa..
Laulan nyrkkiin (muka mikrofoniin).. :)
myös katson millainen räkä lähti. Ja useimmiten syön sen! Tätä tekee nyt mallistani myös lapseni. Tosin toinen heistä sanoi pari päivää sitten, että kerhotäti oli kieltänyt sen, mihin oli vastannut, että meidän äitikin tekee näin.
Tämä on noloa. Tiedän.
Täytyy myöntää että nenänkaivuuta harrastan mutten sentään löytöjä syö. Puristin sellaisen rasvapatin ja karmea löyhkä sormissa ja minun oli toistuvasti pakko nuuhkia sitä kamalaa hajua kunnes lopulta menin pesemään käteni.
Laskettelen pulkkamäessä aina tilaisuuden tullen, hiihtolomallakin mä olin eniten pulkkamäessä meidän perheestä.
Miks Gilmoren girlsien katsominen ois mielestäsi lapsellista? Ihan se on kuitenkin aikuisille suunnattu sarja..
Nimim. Gilmore girls fani
Vierailija:
kiukuttelen 13 v esikoistytölle kuin teini takaisin hänen haastaessaan riitaa, rakastan juoruamista ja saippuakuplia, kerron tuhmia vitsejä ja nautin saadessani ihmiset nauramaan, vääntelen naamaani päivittäin miehelle ja lapsilleni. Mies on sanonutkin rakastavansa pikkutyttöä sisälläni ja on ihan varma, että vielä mummonakin se pikkulikka nostaa päätään :-Dt. 40 vee
Oot jus se perinteinen pelle pubiruusu jota kaikki halveksii.. LUULET olevas tosi hauska ja " nuorekas" mut oikeesti oot säälittävä, ja sun lapset häpee sua!!!!!
kesällä trampoliinilla pomppimista ja vesisotaa vesipyssyillä
syön karkkia ja jätskiä (nekö on lapsellista?)
biletän
pidän kimalle farkkuja
hihittelen
posliinikin on
kaivan nenää
tanssin kotona
laulan magdaleena on pikkuinen tyttö tai täti monika,
Harry potterit on hyviä kirjoja
tykkään nuoriso-elokuvista
pukeudun huppareihin
siksiköhän mun ihmissuhteeni ei onnistu kun oon niin pentu vaikka 40 on jo täynnä
en varmaan tee mitään sellaista. Mutta ilmeisesti olen valehdellut itselleni, teen melkein näitä kaikkia ketjussa mainittuja juttuja. :/
mä tykkään näyttää kieltä ja nauraa päälle
Luen lastenkirjoja (esim. Astrid Lindgren, Roald Dahl)
Kaivan nenää
Katson mielelläni piirrettyjä
Pelaan tietokoneella
Tykkään EGL-tyylistä ja sen " sisartyyleistä"
Nuolen lautasen yksin ollessa jos olen vaikka syönyt hyvää jätskiä
Leikin yksinollessa rokkitähteä (laulan musiikin tahdissa kaukosäätimeen :D)
Rakastan huvipuistojen kaikkia kieputtimia
Ostan aina itsellekin pääsiäisenä yllätysmunia niiden yllätysten takia
Syön joskus lounaaksi vaan jätskiä tmv.
Leikin ankalla kylpyammeessa.