G: Mitä ei_niin_aikuismaista-toimintaa harrastat?
Kommentit (38)
" liitelen" ostoskärryillä kaupassa
saatan höpöttää miehelleni " mää haluun jätskiä" tai muuta erittäin aikuismaista lapsen äänellä..
Saatan myös lauleskella tai hyräillä ja söpöillä julkisilla paikoilla
Kotona temuan tyttöni kanssa tohkeissani, konttailen pitkin kämppää ja niin. Olen hänen leluistaan enemmän innostunut kuin lapseni itse on
Ja onhan noita..
ja kai kaikkein lapsellisinta on, etten yhtään osaa edes hävetä itseäni!
ihan itsekseni... ja syön salaa karkkia.
roikun netissä, facebookkaan, joskus harvoin käyn bilettämässä
kikattaa jatkuvasti kuin pieni tyttö. Minäpä teen niin:)
Mieluiten (jos vaan suinkin kehtaan) tilaisin ravintolassa limsaa. Viini on pahaa. Sokerilla maustetut juomat on paljon parempia.
Ostan miehelleni monta joululahjaa ja saan myös häneltä monta. (Siis todella monta)
Tanssin myös kotana tekusta tulevan MTV-musiikin kanssa. Ja rakastan Ylex:ää.
terv. 41 v
kalkkeutunut aikuinen, kun en harrasta noista mitään. Enkä keksi edes mitään lapsellista.
terv. en muista numeroani, joku noista aiemmista.
ja scifiä, fantasiaa sekä joskus romanttisia hömppäromaaneja, mutta näitä en pitänyt ei-aikuismaisina ennen tämän ketjun lukemista
Keikoilla aikuisten määrä on ollut yhden käden sormilla laskettavissa. Suurin osa yleisöstä on ollut goottilolitoja. - 22
peilailen läskejä peilin edessä ja salaa toivon että joku taikakeiju taikois mun tisseihin vähä kokoa
syön iltaisin herkkuja kun lapsi on nukkumassa...
ja ihan lääkärin lausunto on siitä, että mun itsetunto ja käsitys itsestäni ja ajattelutapa on sellasta kun murrosikäisellä yleensä.
On pari tikkaria, jotka on ihan ÄLYTTÖMÄN hyviä, niihen tulee hirveä himo! :) Ja tavallisessa karkki-muodossa niitä ei ole saatavilla. Olen joskus vetänyt niitä tikkareita työpaikallakin...
Olen sitä mieltä, että koskaan ei saa tulla niin aikuiseksi, ettei voi tehdä jotain, mitä haluaa vain siksi, että on tietyn ikäinen.
Ja karkin syömistä en itse laske lapselliseksi.
joisin ruuan kanssa mieluiten Coca-Colaa, jos kehtaisin. Rakastan rakennella legoista taloja ja muutenkin kaikki lasten rakennussarjat on tosi kivoja :-)
vaikka suklaakakkua. Samoin kaivelen suklaavanukaspurkista sormella jämät ja nuolen sitten sormia. Erittäin lapsellista.
Piereskelen yksin ollessani, ja haistelen lemuja.
Luen akkaria, ja juon kaakaota ja näkkäria juustolla, niinkuin olen aina tehnyt lapsesta asti.
Tykkään leikkiä legoilla lapsen kanssa, niillä on kiva rakennellä. Korjailen myös mielelläni leluja, ja kiertelen lapsen kanssa lelukaupoissa.
Leikin ankalla kylpyammeessa.
Näitähän riittää, taidan olla erittäin lapsellinen. t. 33 v.
Käyn festareilla, poltan salaa tupakkaa, juoruan parhaan kaverini kanssa tuntikausia viikoittain puhelimessa,
ja haluan aina saada ilmapallon kaupasta jos niitä jaetaan