Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten postittaa talvihaalari edullisimmin?

Vierailija
23.04.2008 |

Olen myynyt talvihaalarin ja nyt se pitäisi postittaa. Minulla ei ole kokemusta miten se parhaiten kävisi. Osaisiko joku auttaa? Mikä olisi se edullisin tapa pakata ja lähettää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon avusta kaikille!

Vierailija
2/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksikirje saa kyllä olla aika suurikin, mutta oleellista on paino. Mikäli haalari painaa yli 500 g on halvinta lähettää pakettina eli 7,9 euroa. Mikäli saat pakattua sen alle 500 g, niin menee sitten maksikirjeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kovin muhkea haalari...

Vierailija
4/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten menee pakettina, eli 7,90¿. Itse olen pakannut kahteen muovipussiin, teipannut pakkausteipillä hyvin. Postista saat ns. pakettilapun, johon kirjoitetaan vastaanottava osoite. Postivirkailija liimaa sen lapun pakettiin. Ei kannata käyttää maalarinteippiä, tuo kyseinen lappu irtoaa siitä... jos paketti siis ympäriinsä teipissä :) Jos painaa alle tuon 500g, (maksikirje)niin silloin pakettiin pitää kirjoittaa vastaanottava nimi, esim. teippaa itse siihen jokin lappu missä vastaanottajan tiedot.

Vierailija
5/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin pienen vauvan haalari menee maksikirjeenä 6,10e. Yleisimmin haalarit menee postipakettina 7,90e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi