Mieheni etsii seksiseuraa netistä
Tänään sitten paljastui, kun miehen sähköposti oli jäänyt auki ja vahingossa sitten menin koneelle ja näin sen. Siis eräällä aikuisseuranhaku palstalla on hänellä ilmoitus, että hakee seksisuhdetta / suhteita ja naimisissa oleva mies.
Soitin sitten miehelle, ja hän vaan nauroi ja sanoi sitä pilaksi. Että ei pyytänyt anteeksi eikä mitään. Aluksi väitti, että se on hänen ikivanha ilmoitus, mutta kun sanoin, että profiilissa lukee naimisisa oleva mies (tämä on hänen eka avioliittonsa) niin sanoi, että on kai sitten muokannut sivua...
Tuntuu pahalta ja mies van kuittaa koko homman vitsinä ja ei halua puhua enää näin naurettavasta asiasta. Mitä tää on????
Kommentit (16)
an ole sille, että ei ota vastuuta teoistaan, joilla on loukannut toista.
Kyllä mä tuon kykenisin antamaan anteeksi, mutta syyt pitäisi käydä perusteellisesti läpi.
kaiken huipuksi synnytin juuri ja meillä alle viikon ikäisen vauvan lisäksi toinenkin lapsi. Mies ei halua puhua asiasta. Mitä mä voin tehdä?? Tuntuu että luottamus meni, vaikka ei olisi vielä fyysisesti pettänyt. Pitääkö mies mua pilkkanaan?? Muuten ihana avioliitto ja sairaalaankin toi kukkia ja lahjan.. Luulin, et kaikki hyvin. Onko tää hormonimyrskyä vai syy huolestua??
En osaa neuvoa tai auttaa, mutta huolestuisin kyllä.
Kyllä miehellesi pitäisi tärkeintä olla sinä ja lapset.
Toivottavasti saat asiasi kuntoon!
Vaikka vitsillä heitit ( ? ) , niin ei kovinkaan kivaa!
ja viestiin itsestäsi
avioeroa hakeva... ja sit linkki miehellesi
No miten sinisilmäinen sä haluat olla? Ei kukaan laita tollaista ilmoitusta vitsinä tai huvikseen. Sitä panettaa ja se haluaa seikkailua.
Vaihda asunnon lukot ja nosta äijän kamat pihalle. Kamojen päälle lappu että nyt olet sitten vapaa etsimään ja minä myös. Punkkaa missä punkkaat.
MUTTA ÄLÄ USKO MITÄ SE SANOO. Kyllä se tosissaan etsii sitä seuraa.
Mä en vaan voi tai halua uskoa todeksi. Meillä on kaikki niin hyvin ja uusi vauvakin. Naimisissakin oltu vasta pari vuotta ja oon kuvitellut, että meillä ihana perhe. Kyllä mä tunnen ja luulen tuntevani mieheni ja en voisi ikinä uskoa, että pettäisi, sen tähden nyt epärealistinen ja kamala tuskainen olo. Kenellekään en halua näistä puhua, siksi täällä palstailen, kun yritän koota ajatuksiani. Mies tulee pian kotiin esikoisen kanssa puistosta ja sitten alkaa asian puinti, mutta mies ei varmaankaan halua tai suostu edes puhumaan asiasta, joka niin lapsellista hänen mielestään.
Lähetä sitten miehellesi viestiä, että seksi kiinnostaa tms. Katso mitä vastaa.
Vierailija #14:
Lähetä sitten miehellesi viestiä, että seksi kiinnostaa..
Ystäväni on jo vuosia harrastanut noita nettiseksimiehiä. Hänellä on joku pakkomielle harrastaa seksiä vaikka huoltsikan vessassa ja noita varattuja seksin vonkaajia löytyy netistä pilvin pimein ja joskus niillä miehillä käy niin hyvä flaksi että joku hänen tyyppinen vastaa. Et sinä sitä pysty mitenkään estämäänkään, sillä aina pystyy perustamaan anonyymin spostiosoitteen ja harrastamaan tuota missä tahansa. Eli vaihtoehdot ovat että hyväksyt tuon tai sitten otat eron.
Älä usko mitään mitä sanoo. Tuo että laittaa koko homman nauruksi on ammattivalehtelijan merkki, yrittää siis vierittää syyn sinun niskoillesi( että olet huumorintajuton yms.).
Tosi ikävää, mutta tervetuloa todellisuuteen. Aika monet miehet eivät ole yksiavioisia vaikka kotopna kaikki onkin hyvin...:(
Herää AP. Mitkä olisivat miehesi motiivit ja energiat " pilailla" ilmoituksella nettipalstalla? Ovatko seksiseuraa hakevat hänestä niin ällöjä, että pitää tehdä niille oharit valeseuranhakijana tai jotakin muuta? Tuskin.
Onhan noita seksiseuranhakijoita (jotka naimisissa) pilvin pimein, eivätkä he huvikseen itsestään ilmoittele. Yleensä haluavat jotakin muuta kuin sitä, mitä kotona seksi pitää sisällään. Ja heillä on myös valtavasti seksikumppaneita.
Kuten yksi mies sanoi: " On helppoa valehdella, koska jos väitän asiaa pilaksi, se voi mennä läpi, kun naiset aina haluaa uskoa unelmiinsa, ja jos jään melkein rysän päältä kiinni (esim. sihteerin kanssa samassa siivouskomerossa samaan aikaan), sanon aina, että joo, oltiin tietysti kesken työpäivän pikaisilla ja tempastiin vielä peppuunkin sit kun oltiin helikopterissa, onhan mun pakko, kun sullakin on/alkaa kohta/oli just menkat" ja sit tuohon vaan huumorivirne päälle. Menee kuulemma aina läpi...
sillä ne pahimmat ketkut ei jää tuosta ikinä kiinni.
Ystäväni löysi minun miehen ilmoituksen myös (mut siinä ei haettu muistaakseni mitään). Ja minähän paisuin kun pullataikina. Kans tuli ihan ihmeellisiä sepostuksia. Silti (ok ehkä tyhmä minä) luotan mieheeni, näennäisesti. Mut kyl välillä on kokoajan takapiru et jos kuitenkin.. Miehet on niin ihmeellisiä olentoja.
Oman päätöksesi teet. Helpolla en päästänyt omaa miestäni joten älä sinäkään tee sitä virhettä.