Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko etä-avioliitto?

Vierailija
23.04.2008 |

Hain unelmahommaani ja pääsen nyt sitten haastatteluun :-) Ainoa ikävä puoli, että työ on 180km korpeen päin. Ajattelin muuttaa lasten kanssa lähemmäksi työtä, mutta mies ei ole innostunut irtisanoutumaan omasta vakituisesta työstään ja ajatus maalaispaikkakunnalle muutosta ei oikein innosta häntä.

Kun ennen hakemista virittelin asiasta keskustelua niin mies totesi, että minun pitää ihan itse miettiä, että haluanko sen työn todella ja olenko valmis muuttamaan. Ajattelin siis, että haluan sen ja olen valmis. Nyt mies pyörii ympyrää ja huokailee. Minusta tilaisuutta ei kannata jättää kokeilematta. Mies voi kuitenkin tulla meitä toiselle paikkakunnalle viikonloppuna katsomaan ja samalla etsiä itselleen sopivaa työtä ja tutustua paikkakuntaan. Samoin me voimme ajella viikonlopuksi kotiin. Uskoisin, että tuossa työssä on myös mahdollista ottaa joskus perjantait vapaiksi ja siten saada pidemmän viikonlopun.

Kuulostaa ajatuksena ihan toimivalta (tilapäisratkaisulta), mutta toimiiko käytännössä? Onko kokemuksia? Mikään ei ole vielä varmaa, koska haastattelu on vasta alkuviikolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vielä menee. Mutta ei montaa vuotta.

Vierailija
2/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytäisin vastaavan työn lähempää. ap

Vierailija:

Vuosi vielä menee. Mutta ei montaa vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu kotonamme kahden lapsemme kanssa ja minä asun täällä toisessa paikassa. Pyrimme tapaamaan vähintään kerran kuukaudessa.

Hyvin on mennyt, mutta kyllähän tässä ikävä on. Pyrin mahdollisimman pian muuttamaan takaisin kotiin.

Vierailija
4/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa ja reiluinta.

Vierailija
5/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asuu Helsingissä ja toinen Oulussa. Viikonloppuisin ovat yhdessä ja lomat viettävät yhdessä. Kummallakin hyvä virka ja eivät ole halunneet menettää työtään. Hyvin on heillä toiminut.

Vierailija
6/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joutuu toisinaan (1-3 kertaa kuussa) tekemään päivän mittaisia pistokeikkoja toiselle paikkakunnalle, jolloin lapsille pitäisi etsiä hoitaja. Lapset 4 ja kohta 6.

ap