Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla sellaista ongelmaa että isällä varaa ostaa kaikenmaailman leivänpäälliset

Vierailija
22.04.2008 |

ja köyhänä yksinhuoltajana meillä on yleensä vain makkaraa leivän päälle. Lapsi pyytää makkaraa, juustoa, kurkkua, tomaattia jne. Ei mulla ole varaa pitää aina kimpaletta juustoa kaapissa, sekä kaikkia noita edellämainittuja. Joten joudun sanomaan ettei ole eikä tule niitä kaikkia, joten lapselta jää koko leipä syömättä. Harvemmin meillä muutenkaan leipää, syödään jotain muuta pikkunälkään

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin tulee tuollaisia turhuuksia ostettua. Niissä ei ole mitään tarpeellista. Sama juusto, tosi rasvaista, samat jutut saa paljon terveellisemmistäkin tuotteista ja paljon halvemmalla. Tosi harvoin ostan juustoa. Kaalit laitan soppaan, salaatit salaattiin, miksi niitä laittaisi leivän päälle? Tomaatteja laitan salaattiin, kastikkeeseen tai syödään ihan niin

ap

Vierailija
42/44 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu ja iltapalaksi. Meillä syödään ainakin hieman terveellisemmin ja halvemmin. Leipäkin maksaa itsessään jo hirveästi jos sitä kokoajan on tarjolla. Laskekaapa. Alle 2 eurolla ei saa kunnon leipää. Vai syötättekö vehnäpullamössöleipää lapsillenne näiden kalliiden juustojen ja makkaroiden kanssa? Aika kalliiksi tulee se yksi leipä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kurkkua syödään salaatissa, samoin tomaattia. Niitä meillä usein onkin, mutta ei kelpaa kun pitää olla sitä juustoa plus kaikkia noita muita ennenkuin lapselle kelpaa. Jos on tummaa leipää niin pitää olla myös vaaleata että lapsi saa valita kumpaa haluaa (kuten isän luona saa) jos ei ole sitä mitä haluaa niin ei syö ollenkaan. Muuten syödään kyllä monipuolisesti mutta tota leipäviritysta en tajua

V*tun katkera p*ska suoraan sanottuna olet. Erittäin ikävä ihminen äidiksi. Lapsiraukka saa koston, jonka haluaisit hänen isällensä antaa. :(

t. yh-äiti, joka on vain onnellinen, kun lapset saa isänsä luona terveellistä ja hyvää ruokaa ja osaavat toivoa sitä kotonakin, jos itse jää laittamatta " vihreää tarjolle" .

Vierailija
44/44 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen neljän lapsen yh.

Olen kotihoidontuella.

Silti meillä on AINA varaa kasviksiin, vihanneksiin ja leikkeleisiin, jogurtteihin, jopa niihin mäkkärireissuihin.

Syömme joka päivä hyvin ja terveellisesti (siellä mäkissä käymme ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa)

Mihin sinä, hyvä ap, rahasi käytät?

t. yh, neljälle lapselle. Enkä edes soskussa käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan