Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näinkö se on miehet?

Vierailija
22.04.2008 |

Kyllä mua vaan ottaa päähän löysät paikat, mutta minkäs teet kun jumppa ei auta ja leikkauksiin ei ole varaa. Mitä tässä sitten muuta kun oottelee koska äijä lähtee vai?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niitä leikkauksia tehdään? aloitan myyntipuheet vaimolle välittömästi.

Vierailija
2/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä noista kunhan muuten rakastelu maittaa ja sujuu mukavasti.

t. mään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi olla ' riittävän tyydyttävää' jos parisuhteessa on muutakin sisältöä. Naisen löysyyttä voi jollain tavalla verrata miehen löysyyteen. Jättäisitkö miehesi jos hänestä tulisi impotentti?

Onko AP:lla tarkempaa tietoa sellaisesta leikkauksesta? Meillä kuulat eivät myöskään auta :(

Vierailija
4/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän niitä leikkauksia saa, mistä vehkeiden pidennysleikkauksiakin.

Vierailija
5/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse täsmälleen samoissa mitoissa kuin 10v. sitten ennen kolmea lasta. Mutta ukkokulta on lihonut n.5-10 kg jokaisesta raskaudesta. Sanoo, että laitan liian hyvää ruokaa, väittele nyt siinä sitten.. Mutta ei ne kilot ole suhteeseen mitenkään vaikuttaneet, seksi on parempaa kuin alkuaikoina..Rakastunut olen edelleen.

Vierailija
6/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysyys ei meillä vaikuta vaimon nautintoon, päinvastoin vaginaorkkuja tulee helposti. Jos minulla ei seisoisi, se vaikuttaisi tietysti siten, että yhdyntä ei onnistuisi lainkaan. Miten löysyyttä voi siis verrata siihen millään tavalla?

Vierailija:

Naisen löysyyttä voi jollain tavalla verrata miehen löysyyteen. Jättäisitkö miehesi jos hänestä tulisi impotentti?

Vierailija
7/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan löysää alapäätä.

Vierailija
8/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi verrata miehen ja naisen löysyyttä. Miehen löysyyshän on paljon pahempi juttu. Sen takiahan on ihan aiheellista vaihtaakin miestä :)

Vierailija
9/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän pullukat ovat pillustakin pullukoita, eli tiukkuutta löytyy sisältä, pillu suorastaan pursuaa kalun ympärille, ottaa sen tiukkaan syleilyynsä ;)

Vierailija:

Ei se helvetti voi olla kiloista kiinni..vai voiko?

Vierailija
10/10 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt jumpannut kuulia käyttäen viime syksystä asti melko hyvällä menestyksellä. Osaan supistella ja puristella lihaksiani rakastelun aikanakin. Tämä antaa nautintoa itselleni ja avokilleni.