Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisinko antaa kummilapselle lahjaksi pyjaman, joka on liian iso?

Vierailija
04.12.2008 |

Ei mitään vauvalle ekaluokkalaisen vaate, vaan vähän alle 2-vuotiaalle Lindex-pyjama 98/104cm. On mielestäni niukkaa mallia

Oli hyvä tarjous tänään Lindexillä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin itseäni vähän häiritsisi (siis lahjan antajana) että lahjan saaja ja vanhemmat tietää kyseessä olevan ale-kampanjatuote. maksoi 4,95e, niitäkö tarkoitat?

ajattelisin että on kummilapselle liian halpa lahja mikäi et sitten muuta siihen yhdistä tai ole tosi vähävarainen.

Vierailija
2/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätän sen hinnan näkyviin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että 40-50e lahja on sopiva

Vierailija
4/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan "hienous" mitata aina rahassa. Kyllä viiden euron pyjaman voi antaa lahjaksi, jos se muuten on nätti ja käyttäjälleen sopiva. Yleensähän noi tollaset ei ole kovin laadukkaita, mutta kuitenkin

Vierailija
5/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkaan monella ei ole varaa ostaa kummilapsille 40-50€ joululahjoja, joten tuo oli aika tyhjmä kommenti edelliseltä...

Meillä olisi ehkä varaa siihen mutta emme siltikään osta kuin max 30€ per lapsi, ihan vanhempien yhteisestä sopimuksesta.

Vierailija
6/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laittaisin kyllä hervottoman ison lahjan mukaan vielä jotain mistä on iloa nyt tai säästäisin sen annettavaksi vähän myöhemmin

Vierailija
7/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjakaupan alesta hintaan 1€. Kyllä 6€:n lahja on riittävä kummilapselle, jonka olen nähnyt 3krt ja jota en tunne ollenkaan.

Jos on liian halpa, niin voin toki antaa vaikka köyhien lasten keräykseen ja jättää kummilapseni ilman lahjaa.

Kummilapsi on isovanhempiensa ainoa lapsenlapsi eikä taatusti jää ilman lahjoja jouluna vaikka minä en mitään antaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi