Jos taloyhtiössänne järjestettäisiin missikisat, monenneksiko arvelisit sijoittuvasi?
parhaan joukkoon, iso osa porukasta on senverran vanhaa.....
Kommentit (18)
1. sija olisi mun. (asumme omakotitalossa) .
3-vuotias tyttäreni on niin kuvankaunis että voittaisi minut mennen tullen (ok-talo).
Asun rivitalossa, missä 3 asuntoa, yhdessä asuu mies, toisessa 83v mummo ja kolmannessa minä. :D
Aikuisten joukossa olisin ehdoton ykkönen.
Omakotitalo, mies ja kaksi poikaa sekä minä ;)
ekaksi, jos lapset ei saa osallistua. Se toinen aikuinen kun on jo 70v.
Meillä on iso kerrostalo, mutta eläkeläisrouvatkin ovat niin tyylikkäitä ja laitettuja. Naapurin hädin tuskin liikkumaan pääsevä eläkeläisrouva on aina meikattu, kammattu ja tyylikkäissä vaatteissa. Olen aina vilpittömästi ihaillut noita taloyhtiön vanhempia naisia.
Luulen että olisin kolmanneksi viimeinen. Taakseni jäisivät kaksi naista, jotka rotkottavat ja siksi kukaan ei heitä äänestäisi.
Jos perinteiset arvot kunniaan niin voittaisin ehdottomasti,
pienen taloyhtiöni muut naiset ovat eläkeläismummuja... :)
Mutta jos taloyhtiön miehet tuomareina, kisa olisi tiukempi, ehkä he ääneistäisikin jotain näistä mummuista ikätovereistaan. ;)
Ja tällähän ei tietenkään ole mitään tekoa sen kanssa, että "taloyhtiössämme" asuu 6 ihmistä, joista minä olen ainoa naispuolinen. Lisäksi kaksi koiraa, mutta nekin ovat uroksia.
Asutaan kt-talossa, mutta eipä kamalan vetäviä naisia ole vastaan kävellyt. Nuorisohan tietysti on kaunista. Itse olen ihan mukiinmenevä kolmekymppinen.
(asumme paritalossa, osakeyhtiö) Naapurin täti on viisissäkymmenissä ja vähän elähtänyt ja viinaan menevä.
Naapurissa asuu masentavan hyväkroppainen kahden lapsen äiti, mutta nuo muut täti-ihmiset peittoan kyllä raskaanakin. ;)
Ja muut talossamme ovatkin sitten miehiä. (ok-talo)
Jaa-a, meitä 4 naista täällä. Minä olisin kyllä kaiketi kasvojen kauneudessa kärjessä mutta painoa on sen verran etten kyllä ihan voittaisi, olisin ehkä sittenkin vika... :)
paitsi, että tyttäreni ei tarvitsisi olla edes kovin kaunis voittaakseen minut, mutta kaunishan tuo on.
paitsi jos miehetkin saisivat osallistua. Meidän talossa ei osu muita naisia. Jos nuo kolme miestä saisivat osallistua taitaisin jäädä viimeiseksi.
olettaisin sijoittuvani raskaudellani, läskilä vatsallani sekä yöasullani ehkä neljänneksi
Oletetaan, että kaikkien naisten olisi osallistuttava.