Miksi jo 20-vuotiaan pitäisi osata laittaa ruokaa?
Mielestäni ei tarvitse. Sen ikäinen on liian nuori asumaan ilman vanhempia.
Kommentit (46)
20-vuotiaana aika todennäköisesti asutaan omillaan jossakin toisella paikkakunnalla opiskelemassa, kuten itsekin aikanaan. Kyllä silloin pitää osata kokata itse ja muutenkin asumisen perusasiat. Itse olin 20-vuotiaana omillaan suuressa kaupungissa, jossa en aluksi tuntenut ketään muuta kuin satunnaisesti valikoituneen kämppäkaverin.
Jos lähdet johonkin erikoislukioon (kuten musiikkilukio tai IB), voit joutua omilleen toiselle paikkakunnalle 15- tai 16-vuotiaana. Silloin tietysti on oltava jotakin tukiverkkoja, kuten sukulaisia.
Meidän ikäpolvi osasi laittaa ruokaa jo kymmenen vuotiaana. Olin lapsi 80 luvulla.
Kyllä se olisi ihan hyvä taito. Mutta nykyajan nuoriso taitaa olla avuttomia vaikka ei saa yleistää.
Vierailija kirjoitti:
20-vuotias ei ole enää mikään teini vaan nuori aikuinen ja kyllä siinä iässä pitäisi jo vähän itsenäisempi olla
Miksi nostit esiin 12 vuotta vanhan ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Ei ruokaa kannata itse laittaa. Woltti tuo safkat himaan. Buumerit voi keitelle puurojaan ja haudutella kaalilaatikoita keskenänsä.
Pääasiassa sellaiset tilaavat Woltista, joilla ei todellakaan olisi siihen varaa
Kaikki kolme poikaa otettu mukaan ruoanlaittoon ja leivontaan ihan pienestä ja poikapuoli myös. Osaavat kokata ja tykkäävät siitä