Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jo 20-vuotiaan pitäisi osata laittaa ruokaa?

Vierailija
31.12.2014 |

Mielestäni ei tarvitse. Sen ikäinen on liian nuori asumaan ilman vanhempia. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme poikaa otettu mukaan ruoanlaittoon ja leivontaan ihan pienestä ja poikapuoli myös. Osaavat kokata ja tykkäävät siitä

Vierailija
42/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana aika todennäköisesti asutaan omillaan jossakin toisella paikkakunnalla opiskelemassa, kuten itsekin aikanaan. Kyllä silloin pitää osata kokata itse ja muutenkin asumisen perusasiat. Itse olin 20-vuotiaana omillaan suuressa kaupungissa, jossa en aluksi tuntenut ketään muuta kuin satunnaisesti valikoituneen kämppäkaverin.

Jos lähdet johonkin erikoislukioon (kuten musiikkilukio tai IB), voit joutua omilleen toiselle paikkakunnalle 15- tai 16-vuotiaana. Silloin tietysti on oltava jotakin tukiverkkoja, kuten sukulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ikäpolvi osasi laittaa ruokaa jo kymmenen vuotiaana. Olin lapsi 80 luvulla.

Vierailija
44/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi ihan hyvä taito. Mutta nykyajan nuoriso taitaa olla avuttomia vaikka ei saa yleistää.

Vierailija
45/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-vuotias ei ole enää mikään teini vaan nuori aikuinen ja kyllä siinä iässä pitäisi jo vähän itsenäisempi olla

Miksi nostit esiin 12 vuotta vanhan ketjun?

Vierailija
46/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ruokaa kannata itse laittaa. Woltti tuo safkat himaan. Buumerit voi keitelle puurojaan ja haudutella kaalilaatikoita keskenänsä.

Pääasiassa sellaiset tilaavat Woltista, joilla ei todellakaan olisi siihen varaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi